2011. augusztus 14., vasárnap

Ja és még annyi, hogy olyan fiúk voltak a strandon hogy az összes lány majd' becsurrantana.:) Na azért nem voltak jobbak Sean Wingtől és Alex Pettyfertől, de akkor is... *.*
Hiányzik.... valaki.
Na de a lényeg, hogy úgy néztek rám. áwwwh.*.* De hát nem is vagyok szép!!! Tiszta disznó, meg minden. Nem is tudom miért, de minden lánynak [ vagy a többségnek ] az alakjával, a súlyával va
n baj. Miért kellett olyan hülye géneket örökölnöm?! Attól vagyok ilyen. De viszont, ha nem lennék ilyen akkor nem lennék ÉN, önmagam.
Huhh, ezt jól megaztmondtam. xD
Ne harizzatok, de annyi zagyvaságon szoktam rágódni mostanság.
Amúgy találtam az egyik blogon egy olyant, hogy 30 Day challenge. Érdekesnek tűnik, lehet, hogy megcsinálom!
Pusziii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése