2011. augusztus 29., hétfő

Edeee :)^^

Halihóó kedves olvasóim :)
Mindjárt itt  NYÁR utolsó napja is... azaz holnap után :D:D Nekem meg mindjárt beköltözés a koleeba. --" Pfuuuh! Am fészen most beszélek Edével (<3) akivel taliztam Tavaly... elmesélem:
Szóval amikor a Szilágyiba elmentem a legelső nyíltnapraa.. azt hiszem október huszonvalahanyadika volt, bementem Kerekkkel egy órára. Ő választott először- Töri, humán tagozat. OKés, BEMENTÜNK. Ott odaálltam egy csaj mellé ( Adél- aki később az  oszttársam lett ) és Ede kérdezte tőlünk, hogy mi is aranyra jövünk-e? Mi meg : Igen! Erre koccoltunk ;) A töritanár meg kiküldte őt óráról. x'D Vicces volt. Nah és most vele dumcsizok fészen, meg már egy csomószor megbökött! Ó, vajon ez mit jelenthet? *-*
Azt mondta hogy majd megkeres a koliban, és dumálunk! Zsíír (Y) Jah és ő is szereti a Sum41-et :):)
Nah mentem, megyek Lucához :D *-*
Smile & Love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése