2011. augusztus 24., szerda

panaszáradat;

Jajj ne már! Miért pont, ÉN?! ( Jó, tudom ez az általános nyafogás, minden lány részéről, de akkor is! )
Szerintetek fair az, hogy mindenki happy, amíg én itthon gürcölök?! Répát kell pucolnom--" Szánalmas vagyok, tudom. Ameddig itt én panaszkodok arról, hogy miket kell csinálnom, s közben a gépnél lógok, más gyerekek örülnek ha répát látnak. Vagy valami ételt. Akkor ezt be is fejeztem. Örülhetek neki, hogy van fedél a fejem felett, és szerető családom. Másnak még ez sem adatik meg...
Na, mielőtt eljutok odáig, hogy a nukleáris atombomba és egyéb dolgok... elmesélem a szupi hírt, amit Csiga mondott! :D
Talált valami verses oldalt, ahová felvesznek ha tetszik az adatlapod. Regisztráltam, mert így ország-világ látni fogja!!! Ohh, yeee :) Tudom, kicsit bénán írok, de majd meglátom mi lesz. Köszi, Csigaa :) Szuper vagy! (Y)
Lassan készülődök, mert megyek le Lucához medencézni,és még elő kell túrnom a fürdőrucimat, meg fel kell fújni a békás úszógumit! :) Hát igen... 1 m-es vízben leszünk. De legalább jó, mert már 35 C° van. Ááááh!
Majd még este írok. Pápuszii :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése