2011. augusztus 26., péntek

Meséljek?! Mesélek...;

Mese-mese meskete, volt egy kutyám fekete... [ még mindig van ] xD
Szóval, tegnap:
Szakítottam Pinguval, mert ő igazából Kikybe szerelmes, amit meg is értek. Meg amúgy sem illettünk össze. Huhh, szóval Vé-Ge! :DAztán a fél délelőttöm és délutánom azzal ment el, hogy Pinguval beszéltem [ h vége van mindennek], Kikyvel [ aki megkérdezte h mi a fenét csinálok?!] és Bencével [ aki próbálta menteni a helyzetet ] ja és Csigával [ aki a lelket öntötte belém ]. Elmentem pom-ponra és mire hazajöttem, beszéltem Kikee-vel. És végre dobtam. Nem akartam, de hát az osztálytársam. Nem akarom mégjobban megbántani. :/ Szóval vége. És attól még jóban maradtunk :) Szó szerint nem történt köztünk SEMMI!
Na ami ez után jön, az lesz csak érdekes.  , izgalmas.^^
Amikor hazaértem táncról beszélni akartam DH-val , de ő nem írt vissza. Erre én bocsánatot kértem, de akkor sem írt. Evi meg a végén konferencia-beszélgetést csinált hogy béküljünk már ki...! És ami már ott történt az psssszt(!) az én Titkom*-*
Luca tudja... :) azt mondta hogy jobb az életem, mint egy szappanopera!xD néha én is tényleg így érzem magam. ^^
Smile&Love <33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése