2011. augusztus 30., kedd

5.nap

5.nap- A dolog, amit szeretsz csinálni

Hm...! Rengeteg dolgot szeretek csinálni, és néha [ meglepő] de egyszerre is megy. (:
A legeslegjobban olvasni és táncolni szeretek. Tánc nélkül nem én lennék, ÉN. Néptáncra járok.. most is. Az a legnagyobb buli! Meg pomponra ( amerikai feeling ). A pompont csak kb 2 éve kezdtem, de már Nemzetközi, és országos magyar bajnokok vagyunk a "Bad Girls"-szel és sok különdíjunk is van :) Meg olyan akrók vannak benne... hogycsak hűűűű... xD Amúgy már 4 éves korom óta táncolok aktívan. Balettal kezdtem, de azt idén abbahagytam. Volt salsa, aerobik, jazz, modern balett... , hipp-hopp. Szal érted :D:D
Szóval nagyon birom!  A másik az olvasás... na az a beszt! Tudom, hogy ez másoknak a többségnek ciki, de nekem nem! Legalább én ennyivel okosabb vagyok :)
Szeretek még; bulizni, táncolni, festeni, rajzolni, énekelni ( bár hangom nincs ) , gördeszkázni, angolozni, túrázni, hülyülni a haverokkal, strandolás*-*
Szóval nekem mindig van mit csinálnom! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése