2011. augusztus 31., szerda

Uccsó bejegyzés;

Szijjasztok! :)
Hát most egy gyors, és viszonylag rövid bejegyzést olvashattok. Reggel már felkeltem fél nyolckor(!) mert hajat mostan, meg még pakoltam a koliba a cuccokat. Nos a végeredmény: egy nagy bőrönd teletömve, az iskolatáskám teletömve, és egy zacskó ( kajával ). Büszke vagyok magamra. Sőt, rendes is raktam, az amúgy mindig rendetlen szobámban. Jár nekem a piros pont! :)
Lementem Lucához, beszélgettünk, kitárgyaltuk a SZJG-t, és majd szombaton ha már mindketten elolvastuk... nagy dumaparti, ohh yee! Elbúcsúztunk. Hüpp-hüpp :( De szombaton, vagy pénteken talizunk!
Szóval most itt ülök a "tiszta" szobámban, és csekkoltam fészbukot, olvastam, nosztalgiázom, és elbúcsúzok a szobámtól! Végre koliiba megyek. Uhh. Félek meg izgulok is, de várom nagyon. Jah, és remélem nem rögtön első nap írjuk angolból a szintfelmérőt. Mindegy, én viszem a füzeteimet, szóval tanulok még ma is. És remélem jó helyet kapunk a koliban.
Ja és még annyi, hogy most nem viszem fel a gépem, ezért nem biztos hogy tudok írni. Remélem kibírjátok két napig nélkülem! ^^ Majd ha hazajöttem, beszámolok az első napról... :D
Jók legyetek, és nagypusziii <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése