2011. szeptember 17., szombat

story of the week;

Na akkor itt volnék! (agyban biztos, fizikailag nem annyira.)
Először egy kis aranyköpés a tanáromtól:  Eger van, Eger nincs. Eger miért nem van? x"D Jó ezt csak az érti, aki olvasta a 13.E-sek (Zotyáék) kampányfüzetét. Jah am Zotya nagymenő fiú nálunk. Úgy néz ki mint Alex Pettyfer és Cody Simpson keveréke. :) Kikynek bejön, de totál fullosan! És épp most szakított a barátnőjével. ^^
Hétfő: Elment. Este színházban voltunk, erdélyi táncosokat néztünk. Nagyon jó volt. Amúgy átlagos cuccban voltam; fekete naci, magassarkú és zebramintás felső. Odafele a színházig Gáborral mentem, hazafele pedig Kiky, Lokkencs és én jöttünk gyalog. Mezítláb rohantunk végig Eger utcáin. [fájt már a lábunk xD] Aztán fél 10 körül értünk vissza a kolihoz, és én bekiabáltam TML-hez, és a fiúk meg nagyban lestek, hogy mi mit keresünk kint ilyenkor! :D
Kedd: Infoból írtunk, én a tanári asztalhoz lettem kiültetve. Kiky beszívta mert így nem tudott puskázni rólam:/ Miksztai aranyköpés; Gyerekek, nem akarom látni, hogy átstruccolgatunk a másikhoz!  Szerintem ötös lett a doga, bár még nem osztotta ki. Dupla angolon majdnem elaludtam, irodalmon szintfelmérőt írtunk szövegértésből, matekon kaptam egy plusz-t (+) amiből, ha kigyűlik 3 db, akkor kapok egy 5-öst. (: Jah és Kémiából szintfelmérő volt. Ájj! Meglepődtem hogy megtudtam csinálni olyan reakcióegyenletet, hogy Zn+HCl.... amikor mi nem is tanultunk ilyent. --" Tesin meg futottuk a sulis köröket, miszerint kívülről is meg kell ismernünk az iskolát. Este vacsi után Laura énekkelt az összekötőn, egy lány meg zongorázott hozzá. Szép hangja van Laurának! ^^ És ott ismertem meg "igazából" N.-t. :) Mondtam, hogy ő integetett nekem pénteken a buszból, ő meg mondta hogy látott diákönkormányzaton. ^^ Aztán ott van még Feri is, a nagy tréfamester. xD vele is akkor beszéltem rendesen. N megkérdezte tőlem, hogy megyek-e velük az udvarra. Igent mondtam (meglepő).  Lementünk a koli udvarára és ott leültünk a padokra. Ott megismertem Wendeet, meg Csengit és Szilvit is [ aki Hollandiába fog nemsokára költözni ]. Jah és N mondta nekem, hogy aranyos vagyok... szó szerint. :$ Háromnegyedkor felmentünk, de tök jót beszélgettünk. És valahogy úgy aludtam el kedd este, hogy nem érdekel DH [akivel amúgy még akkor jártam] sem Ede [ akinek van barátnője] sem TML [mert szintén van barátnője] se senki más... csak N. szép mosolya lebegett előttem. Nyálas, mi !?
Na a szünet után folyt.köv... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése