2011. szeptember 10., szombat

Monday to Friday;

Hazaértem a koliból és a suliból. ( Mondanom sem kell, végigálltam az utat oda, de hazafele legalább leültem a lépcsőre. Jah és volt egy kis bonyodalom, mivel Kikyvel "véletlenül" otthagytuk Orsit. Hoppsz! )
Nagyon jól telt a hét a suliban. Bár amikor hazajöttem olyan érzésem volt, mintha már egy hónapja suliba járnék. Ráadásul olyan az egész iskola mint egy hangyaboly.. és  egy labirintus. Minden órára máshova kell menni. De majd megszokom. Bár mondjuk volt, hogy angolon más terembe mentünk és a tanár is xD
Írtunk matekból (:/) és angolból (:D) na meg nyelvtanból (^^) szintfelmérőt. MEG majd a kövi héten mindenből írunk... ajajajj! Sőt, az infotanárom [Miksztai] kiakadt, hogy nem tanultunk semmit az órára, dehogymég általánosban sem! Ezért majd hétfőn számíthatunk a dogára. :S Bírom a tanárnőt, meg minden... Jah és az igazgatóúr a matektanárom [ pedig az ofőhöz kerültem volna ] és pénteken engem szivatott a táblánál. --" De megdícsérte az órai munkámat :D Szóval, sok a tanulnivaló, de az emberek szuperek. Már majdnem mindenkit ismerek a koliból, meg ami meglepett, hogy a végzős fiúk(!!) tudták a nevemet. :O
De van egy srác aki szerintem tizenegyedikes, és Gy-re jött a pénteken a busszal, és olyan nagyon mosolygott rám meg integetett, hogy ő biztos ismer... én meg csak "láttam őt". Na mindegy, majd megkeresem! És még mesélnem kell,a két titkos szerelmemről. Az egyik TML, aki cuki, magas és szőke... :) szóval értitek! De van barátnője, ráadásul nemis akármilyen! :/ Gyönyörű*-* szóval, csak úgy biztos nem szakítanak! :(
A másik E. az, de szerintem erről mindenki tud! De ő mostanában  tök rendes velem, jóéjtpuszit  ad, megölelt, és egyszer kisimítottam a hajam a számból. ( a lényeg h megsimogatta az arcom ) Meg beszélünk egy csomót, és a kishugának hív... ari*-* De van barátnője! És félek, hogy sosem leszek több neki,mint egy kishugi...
Miért van minden jó pasinak barátnője!!??? Áááá! Remélem, sőt nagyon szeretném, ha összejönne valamelyikükkel. Ha kell, várok 2 évet is! És akkor ott van DH.... --" Beszéltem vele csomószor, meg minden, de nem tudom.  Tanácstalan vagyok. Viszont, ami feldobott, hogy Dius lerajzolja E-dét :D
Na megyek... mertmég infot kell tanuljak --"
Smile&Love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése