2011. szeptember 11., vasárnap

Buborék Levente;

Szilágyis a fiú, és verseket ír... (: Nagyon tehetséges, és szuperül ír. Neki hirdettem a blogját... és [bár nem tudja] kirakom egy versét, jó olvasást! Ha kedvet kaptál hozzá, katt a szívre és olvasd... <3
Hát, baromi szerencsés egy lány az, akinek ilyen verseket ír... :)


Nem csak szavak

Nem tudom mit érzel...
Nem tudod mit érzek...
De a szemedbe nézek,
S vakon is meglátnám, mennyire kékek.

Te beszélsz...
Én beszélek...
Hajadba belekap a szél,
Szépségét leírni, nem tudja az ki él.

Szótlan vagy...
Szótlan vagyok...
Szívem bezárva remeg,
Nem járja már át a napfény, s a meleg.

Nem akartad...
Nem akartam...
Sajnálom, nem tehetek erről,
A hitem, s a reményem, már megint megdől.

Csak egy mosolyt kérek...
Ha ennyit még megérek...
S nézz a szemembe mégegyszer
A gyönyörű szemeiddel, a csodálatosan kékekkel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése