2011. szeptember 21., szerda

Áj láv júúú béjbííí *-*;

Nem fogjátok elhinni, hogy mi történt!!! Áhhhh*-* <33
N. és én járunk. Együtt vagyunk. Szeretem. Én meg tetszek neki, de szerintem szeret is. :)
És ez hogy történt?
Sakk-körre mentem Zsófimmal, és ott játszottunk, meg nevettünk [ szeressük a Tamást :) ]és amikor én odafordultam Katihoz, hogy érdeklődjem, hogy kell játszani azt a játékot [ amit N.-nel játszottak] Zsófi kérdezett valamit N.-től, amire NEM volt a válasz. :/
Én meg szétbőgtem a fejem Ferinek és pont akkor nyitott be Árpi bácsi... szegény azt hiszi hogy meghalt a kiskutyám "ami igaz is." :/
Na és akkor ma nem is beszéltem N.-nel, direkt kerültem. Aztán este fentvoltam, Csengénék és gWendiinél, és amikor  megyek le Zsófi jön rohanva, hogy N. keres... :O
Én meg lementem... És megölelt kaptam puszit és megkérdezte, hogy lennék-e a barrátnője... ^^
IGEEEEN!!!! <333
SZERETLEK!!! [ ezt holnap meg is fogom mondani neki ] :)
Majd ha hazaértem, akkor részletesebben leírok mindent... hiányzik már most a kis drágám! :'(
és Lucca is... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése