2011. szeptember 3., szombat

mai nap;

Eddig a hétfő reggeleket utáltam. Most már a szombatot...
Hogy miért? Mert már most(!) fáradt vagyok. Ugyanis tegnap este 1-kor feküdtem le( vagyis az ma volt ), és ma reggel már hatkor felkeltem! OK: Olvastam a szent johanna gimit. De megérte, mert kiolvastam és hűűűűha, meg Wooow, meg áwwh*-* Szóval nagyon király könyv! Érdemes elolvasni. (Y)
És akkor 7:45-kor elindulok biciklivel a sulimhoz [ régihez ] bemegyek a tornaterembe... És onnan 12 után távozom. Négy óra hosszás pompon edzés volt! Ami nagyon jó, mert sokat haladtunk, sokat beszéltem a csajokkal is, de nagyon fárasztó is egyben. :S Úgyhogy most alig vagyok észnél... Szerintem menni fog a fogyókúra, mert olyan ritkaszar kaja van a koliban... :)
Ma még össze kell pakolnom, és meg kell csinálnom az ellenőrző borítómat is, mert holnap vasárnap van, és megyek vissza. Olyan, mintha már nem is itthon laknék. Na meg még átnézem a nyelvtant is, és tanulok.
Szóval, am kb ennyi dolog történt velem... most meg a Facebookon lógok, és lesem Ede adatlapját! :$ Kikeet meg uhh... na mindegy. Csak kicsit idegesít már!... De ez egy másik téma.
Smile&Love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése