2011. szeptember 11., vasárnap

Muffinok és hangyák;

Újra itt vagyok :)
Délelőtt levittem Lucának a töri könyvét. Újkönyvillat*-*Wááh! Tanultam, kiolvastam a törit, meg a kémiát átnéztem, és az infot is megtanultam... majd ma még a koliban átnézem is pipa... KÉSZ! Ebéd előtt meg nekifogtam muffint sütni. Úgy láttam, hogy a hűtőben nincs joghurt [ pedig volt --" ] ezért, nem a joghurtos fajtát csináltam meg, hanem az epres-fahájasat. Jól sikerült, meg finom lett, csak a gyümi egy kicsit odaégett a tepsi oldalához. :S Cukormázból ráírtam a nevek kezdőbetűjét [ csináltam E-nek és TML-nak is :) ] Remélem nem röhögnek majd ma ki!
Na és végre ma már megyek Gyülibe! :D És látom Lillát is <3
Uhh, olyan keveset beszéltem a  hétvégén Lucával.... :( Hiányzik, mert mindig minden nap beszéltem vele. <3
Na de most megyek, mert még sziesztázom (pihenek) egy kicsit, aztán berakom a notebookom... mert felviszem! Muhahahahaaa xĐ :) *gonoszfej*
Pusziiih <3 Ui.: Elllepték a hangyák a szobámat!!! Invázió... --" Hjajj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése