2011. szeptember 27., kedd

Hétfő és Kedd...

Uhhh....
Összefoglalva: A hétfő tök okés volt.. elment, meg minden. Aminek örülök, hogy N. végre úgy viselkedik, ahogy kell. Mert a rossz nyelvek már mindent mondanak, hogy nem is nézünk ki úgy, mintha együtt lennénk... meg ilyenek :/ De  Orsi szerint ne törődjek mások véleményével.... nem is fogok! :D
Szeretem... meg tetszik, nagyon ésés... Ő rendes! <3 Szóval hétfőn tök ari volt, leültünk egymás mellé.. meg minden. :) *-*
Kedd: matekdoga 78% lett, 10 pontot veszítettem.... egész jó, nekem lett a legjobb! De akkor is szarvashibáim voltak.
Nyelvtan szintfelmérőt kikaptam, ami 75% lett, és 4-est kaptam volna rá, ha jegyre megy. És miért!?? Mert kihagytam a 6-os feladatot. Nem azért, mert nem tudtam, hanem azért mert kihagytam véletlenül. xD Ügyes vagyok!
Ma N.-nel kint ültünk a padon... meg minden. Tök rendes volt, meg úgy viselkedett mint egy barát. Az én, barátom :D
De néha kicsit feszült, meg szégyenlős... de akkor is láww :)
Na megyek, mert takarodó van.. és a nevelőnő itt üvöltözik --"
pusziii <3
már most hiányzik N. Pedig csak 3 emelettel van lejjebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése