2011. szeptember 10., szombat

Mai napom összegezve;

~sziasztok! Tsőőő van :)
Na elmesélem szerintem most a mai napot, mert az ka-taszt-ró-fa volt. :S
[ majd a hetemet is elmesélem, de azt a következő bejegyzésben]
Szóval, pénteken későn feküdtem le, mert zenét hallgattam... és reggel 7-kor keltem. Nyolctól pomponra mentem, és délre hazaértem. Ígyis hullafáradt voltam, ráadásul Szyszy fél órával hamarabb elengedett  az edzésről minket! Mert kicsit fárasztó az új koreográfiánk. Meg gyakoroltuk és átnéztük a régit... ami elég szánalmasan ment. Szóval hazaértem és Luca feljött. Elmeséltük hogy hogyan telt a hét... meg ilyenek. Rossz, hogy nem látom minden nap :/ Utána ebéd*-* Uncle Ben's... nyammi :)
Felmentem a szobámba és megnéztem a leveleimet meg az értesítőimet fészen és utána tanultam. Luca felhozta háromkor a régi könyveit[töri] aztán még egy kicsit neteztem. [ tetszik az új dizi? :D ] Átnéztem az infot és felkaptam magamra a fellépőruhámat. ( Piros-fekete színű, mert ilyenek a pomponok is amikkel táncolunk )
És nagyon BrutáliS volt a fellépés. Egy az, hogy a focipályán táncoltunk a fűben, meg a zene recsegett, de az hogy elcsesztük az ÚJ koreót!? Tiszta égés volt... és egykét lány sírt is. Persze a régi meg ment, ami délelőtt nézett ki úgy hogy inkább-ne-táncoljuk-mert-nem-égetjük-magunkat. :S Szóval lementek a táncok, és Szyszytől jó nagy fejmosást kaptunk. :S
Úgyhogy, amint mondta;
Most magamba szállok --" /
Remélem azért E.-nek sikerült a meccs*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése