2012. június 2., szombat

HALIgalii :"D

Zolival a Lilo és Stich-et nézzük ;)
Hát, azt nem mondanám hogy jó a kedvem; mert a suli kemény de nagyon, főleg úgy, hogy most már csak 2 hét van hátra! (ezazezazezzaazz!)
A Kémiatanár nem tudom miért de tuti utál..megint 4-est kaptam. És ebben az a vicces, hogy Barbi mindig ötöst kap, ha érti ha nem. Én meg mindig értem és én magyarázom el másoknak is, hogy mi a szitu..és ők 5-t és meg négyest kapok![ pl. Rebeka-akin látszik, hogy utál, de mégis jópofizik.Ki érti.. De örülök, hogy 5 lett neki, és hogy tudtam segíteni! ] ésúúú.. :( Javítanom kellene! Vagy többször kéne semmit se értenem.. >.< xd
Zolival se mennek jól a dolgok, egyre kevesebbet beszélünk, de szerencsére kövihéten megint filmet nézünk! Istenem, mi van már? Döntse el mit akar.. Légyszi!
Túl vagyok a Miskolci pomponfesztiválon és fantasztikus volt! :D Most is az Ott kapott póló van rajtam. :)
Edzésen ma megbeszéltük hogy mikor megyünk az EURÓPA BAJNOKSÁGRA! Áááá :D Sőt, ma a hugi elballagott az oviból, így már ő is sulis lett! *-*
Viszont angolból a vizsgákat nagyon elrontottam..nem értem mi van velem, kezdek visszabutulni! Szóval, akár ciki akár nem, nyáron tanulnom kell.
Másrészt pedig nyááár van! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése