2012. június 19., kedd

Welcome summer..!

Hol is hagytam abba? Már nagyon rég nem írtam le kesze-kusza napjaimat.
Szóval a nyár első két hete címszavakban: Összetört szív, rengeteg sírás, 2 izgalmas könyv, suli, legjobb barátnő, meglepődés, és búcsú.
Ha ezt nem igazán értitek, akkor kezdjek is bele, nem?
Az én , -hogyismondjam?,- lelkem azért hever most némileg darabokban összetörve a földön, jó mélyen betemetve a porral, mert Zoli összejött Szilvivel(!). A banyával. Hülye.Liba. -.- És legjobban azért fáj ez, mert Zoli hitegetett, és hagyta, hogy reménykedjek. Persze mondta, hogy majd fogunk beszélni, meg ilyenek.. de ennek pontosan mennyi is a valószínűsége? Nulla.Zéró.Semmi. Már kezdek beletörődni abba, hogy a nyomi srácokat vonzom, meg hogy mindig összetörnek. "A csillagokkal változnak a szívek is."- olvastam egy könyvben. Talán igaza van. "Az egyik összetörik, a másik megüresedik." Zoli elfelejtette hogy ott vagyok és csak várok. És ha nem találtátok volna ki, én  vagyok a ripityára tört szív. Amikor megláttam őket kéz a kézben, ráadásul Zoli elengedte a csaj kezét amikor meglátott (!) , azt hittem mentem elbőgöm magam. Hát ezt meg is tettem, csak rá egy tíz percre, amikor lihegve felértem a koli 4. emeletére, berontottam a szobába és levágtam magam az ágyra. A könnyeim csak úgy folytak. Benne volt minden; remény, csalódottság, elveszettség, és ismét a magány. De talán jobb is így, így legalább újra megtalálom önmagam. És néha ( bár nehéz beismerni ), semmi szükségem egy boyfriend-re.
És ezt leszámítva azért itattam az egereket, mert megnéztem Gerdáékkal a Befejezetlen Szerelem- c. filmet, és az utolsó félóráját + egy fél órát = 1 órát végigbőgtem. A nevtannak alig bírtuk kimagyarázni, hogy este 12-kor miért bőgök mint egy gyogyós. :) Meg elolvastam a "Különlegesek" ( egy trilógia 3. része), meg a Heaven Can Wait- et... és annak is bőgtem a végén.
A suli végre valahára véget ért! =) I'm so happy. Utolsó héten már csak filmeket néztünk, meg osztálykiránduláson voltunk. Ahol szám-háborúztunk, és  mivel drága Bence (-.-), hagyta hogy végigvonszoljanak Marciék a földön, csupa sár lettem! Meg Barabás és Koncsi totál kiröhögtek minket. De nagyon. xD Vicces lehetett, ahogy Heni üvöltött, hogy kezdődik a játék, meg amikor Lilcsával eltűntek az erdőben. Sőt Benci elment a zászló mellett és nem vette észre! OMG! :) Jól elfáradtam a nap végére, az biztos. ^^ Az évzárón végigálltam az unalmas "igazgatói beszédet" arról, hogy mennyi lett a suli átlaga, és hogy megint mi vagyunk a legjobbak a megyében! :)
Meglepődtem, amikor Barbinál aludtam! Eszméletlenül jó volt!!! wáá :) Meg az esti filmnézés, meg a sok Wii-zés, meg hogy 2 órán keresztül gyalogoltunk a városban, mert matekfüzetet vettünk! Suli után xdd  Amigaa <33
Búcsú a sulitól, az osztályomtól, és a kolitól. Meg Gerdától és Zsófitól. :/ Már most hiányzik a 408.-as szoba.. Hosszú lesz ez a nyár. Tele még több meglepetéssel, és remélem jó emlékekkel. Na szerintem ennyi lett volna..
Köszi a figyelmet! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése