2012. június 9., szombat

Excuse moi...

Nos igen! Június van, és én meg vagyok annyira gonosz és mesterkélten egyedi, hogy nem osztom meg veletek a mindennapjaim.
Nem is tudom hol kezdjem!
Nem akarok nyafogósnak tűnni meg ilyenek, de minden nap bizonyára ti is szembenéztek ugyanezekkel a problémákkal. Akkor meg ÉN minek nyafizzak?!
No, ha ennyire el vagyok kedvtelenedve, és úgy érzem magam mint Bernáth (föcitanár) macskája, akit kivágott szarni, megpróbálok valami értelmeset elmesélni a Június első hetéről, hogy megtudjátok egy hét alatt mennyi minden rosszra tud fordulni, és ha most azt mondanám; Ennél már úgysem lesz rosszabb!, hát akkor lesz. Kész, vége, kampec, Au revoir! :) Kicsit ki vagyok készülve fizikailag- és lelkileg is. Nos jöjjön a panaszáradat, de előtte még! MINDJÁRT NYÁRISZÜNET! oooh, yee :)
Szóval, Zolival nem néztük meg a filmet, meg nagyon kicsit beszéltünk a héten. Szinte alig láttam... de a volt barátnőjét azt bezzeg igen! És mindig tök önelégült fejjel nézett engem, rejtély hogy miért. Pár végzős sráccal nagyon jókat beszélgettem, köztük Joci, Viktor és Buncus! :D Nagyon fognak hiányozni, de legfőképpen Zoli! Nem értem, de nem számít neki az, hogy nagyon belezúgtam? És már csak egy hetem van, hogy csináljak valamit. Azt se tudom, fogunk-e egyáltalán még találkozni valaha.. Viszont azon kevés jó pillanatok egyike a héten: Hogy kedden felköszöntöttem Őt, mert szülinapja volt (szerdán) és megöleltem, ő meg adott egy puszit, és én is neki! :$   Csak az a hülye nevelőtanár ne üvöltözött volna, hogy menjünk ár mert be akarja zári az ajtót.. pedig ki tudja! Jajj, annyira jó lenne ha történne jövőhéten VALAMI! :D Meg annyi, hogy lezártak minket és nem kell többet tanulni! :) Meg elméletileg a rosszcsont osztályt, azaz minket, el kell ofőnek vinnie osztálykirándulásra! FAIL! nem jött össze neki, hogy ne kiránduljunk :)
Kezdek darabokra hullani legbelül, mert semmi sem akar igazán összejönni! Az amiga-m  is elmegy.. :( Nem tehetek mást, ölbe tett kézzel kell végignéznem ahogy kisétál az életemből! >.< De remélem jó barátok maradunk! :) Besooos :* Ha neki ez kell a boldogságához támogatni fogom azt az okos kis buksiját! :D
Ha nincs Edem akkor szerintem már rég szétbőgtem volna magam.. :/ De őt sem nyaggathatom mindig a problémáimmal. Hjajj! Legyen már vége a tanévnek! Ráadásul annyira fáradt vagyok, mert nem hevertem ki a 12 perces futást, ami csütörtökön volt. És Barabás be is oltott meg ki is röhögött (!). Köszi szépen, így fogok én figyelni fizikán! -.- xD
Hmm.. egész héten esti parti volt a 408-ban, mert filmeket néztünk satöbbi. :D Meg egy csomó mikrós pudingot csináltunk! ;)
Voltunk kint a Dobó téren is, mert megkerestük a tablókat meg ettünk mindenféle színű és ízű jégkását...hála ennek, fáj a torkom!
Szerintem ennyi lenne, alig várom hogy végre szünet legyen, mert már el is vagyok fáradva, meg egy hét alatt annyit sírtam, hogy többet nem akarok!
Gyóó. és pénteken ott alszok Barbinál! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése