2012. június 10., vasárnap

ezek meg mi??!?!

Guess what! Gyereknapkor felléptünk egy rendezvényen a pompommal.. Jó kis muri volt meg minden, de amint megláttam a fényképeket róla, hát én besírtam rajta! De tényleg! Igazából lettek nagyon jó emelős képek is, de amikor Krisztivel duóztam, azon brutál egy fejem van. Akkor felteszem ide, és írok mellé :-)
ez a végpóz. khm: emberek még állnak alatta! :D
Csak hogy tudjátok, két féle táncunk van, van egy nagy formációs, meg ugye a duó. Nagyon szeretem ezt csinálni, és tuti nem fogom abbahagyni! ^^
SOHA
SOHA
NEVER. :)
 I    POMPOM
Ez az első emelésünk. Ezzel kezdődik az egész koreográfia :) Dolgoztunk is rajta eleget, hogy teljesen ki tudjuk nyomni Lorit! 
Egyébként cheerleader-ek vagyunk, akik amerikai-focis csapatnak szurkolnak. Ez amolyan amcsis stílusátvétel, csak az a nagy hoppá!, hogy ahol lakok nincs ilyen focicsapat! o.O C'est la vie! :) Ha találok videó akkor feltétlenül felteszem! =) Na de ezt a fejet nézzétek meg ---->
Nem tudom hogy sikerült összehozni xD Vagy mégis?! Az elején a srác beállította a zenénket, én meg tuti éppen beszéltem hátra Krisztihez és tádáá.. íme egy elronhatatlan-megsemmisíthetetlen trollface :P Congratulation to me! :)-.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése