2012. május 24., csütörtök

annyira jóók :)

Mindannyian hercegnőnek és hercegnek születtünk, a legtöbben azonban békaként végezzük, aki már abban sem hisz, hogy egy nap jön valaki és megcsókolja. :$


Azok az emberek szenvednek a legjobban, akik nincsenek tudatában annak, hogy valójában mit is akarnak.


˝ a szeretet két ember között azt jelenti, hogy a másik öröme, jó érzései fontosabb, mint az enyém. a szeretet lemondást jelent az önző, egocentrikus életvitelről. a szeretet szívesen vállalt áldozatokkal jár, utólagos számlabenyújtások, megbánások nélkül. a szeretet, ha már megszűnt is, visszaragyog a múltból, mint az élet legfontosabb ajándéka. még egyszerűbben: a szeretet annak az öröme, hogy a másik a világon van. ˝


Az a fajta lány vagyok, aki nevetésben tör ki egy olyan dolog miatt, ami egy nappal azelőtt történt. :)


Az élet nem arról szól, hogy várjuk a vihar elvonulását, hanem hogy megtanuljuk hogyan kell táncolni az esőben :)


*...Talán semmi sincs szebb a világon, mint találni egy embert, akinek lelkébe nyugodtan letehetjük szívünk titkait, akiben megbízunk, akinek kedves az arca, elűzi lelkünk bánatát, akinek egyszerű jelenléte elég, hogy vidámak és nagyon boldogok legyünk...


...azt akarom hogy megöleljen; azt akarom, hogy nézzen a szemembe, és értsen meg; hogy döntse a fejét a homlokomnak, és súgja azt: " Soha nem mondtam le rólad. "


Én nem vagyok sztár, nem is akarok az lenni! Én legenda leszek!;).*


'Amíg fiatal vagy, minden szépnek látszik, hulló könnycsepped is szivárvánnyá válik.*♥


~IZÉ - Tudod mire gondolsz de a másik nem.


*Voltak tündérmesék és benne hercegek de ma már csak rémálmok s benne elmebetegek..


Szürke hétköznapok igazából nem léteznek. Ez csak a szinonimája a "lusta vagyok csinálni valami különlegeset" kifejezésnek


"két kis érzelmet sok kilométerrel elválasztani egymástól olykor elegendő arra, hogy nagy szerelmet hozzon létre..."


"Akkor is közel vagyunk,ha nem lehetünk együtt.
Nézz csak fel! Ugyanaz a csillagos ég van felettünk!"



"Mindannyiunk életében van egy elmondhatatlan titok, egy elérhetetlen álom és egy felejthetetlen szerelem."


tudod mit szeretek benned? azt, hogy meghallom a hangod és azonnal megnyugszom, akármilyen bolondok háza is van körülöttem. ezen kívül mindent, ami te vagy. örökre, vagy még tovább.. akkor is, ha soha többé nem kaplak vissza.


Soha ne foglalkozz azzal,hogy más hogy néz rád és mit gondol rólad..
Baja csak annak lehet veled,aki magával sincs megelégedve.:)



Van olyan az életben, hogy nem tudjuk, mi köt egy emberhez. Csak azt érezzük, jobb vele, mint nélküle.


" Az igazság az, hogy szeretem. Csillapíthatatlanul szeretem. Az első pillanattól fogva, akkor is szerettem, amikor megesküdtem, hogy nem. Nem tehetek róla, csak érzem. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése