2012. május 18., péntek

mai napi TimeLine ;)

Hmm.. nos azzal kezdeném, hogy hazahoztam a pulcsiját! :$ Ki akartam mosni, merthát, szerintem illetlenség , ha nem teszem meg, mert végül is rajtam volt, és Ő adta oda.. ennyivel tartozok! A lányoknál legalábbis így szokott lenni, bár nem hinném, hogy Őt ez izgatná. -.-" :D
És a pulcsijával aludtam, mert totál olyan illata volt, mint Neki... Hiába mondta nekem, hogy nem, én nem tehetek róla, de nem bírom elfelejteni, túltenni magam ezen az érzésen! :( Nagyon tetszik, és úgy érzem, tényleg szerelmes lettem abba a kishülyébe.. :D Szőke haj kék szem, cuki mosoly! Imádoom! :) De úgy látszik ő megmondta, nem lesz ebből semmi.. de, a remény hal meg utoljára! Mennyire jó lenne még egyszer megölelni ( ja igen, mert rászántam magam szerdán és megöleltem, és visszaölelt. Ez most jó? O.o  Ésés amikor kiszedte az ujjamból a szálkát.. wooh.. Csak ne poénkodott volna Viktor! De ez a sztori külön bejegyzés, sőt az egész nap! Kár, hogy Joci lemaradt róla.. :( )
Délelőtt anyuval voltam Gyöngyösön vettünk francia szótárat meg kaptam egy angol könyvet! :) Szülinapi ajándék, de előbb megkaphattam, mert 22.-én leszek 16 és ugyebár akkor suli, meg koli és nem vagyok itthon. Hogy fogok tortát kapni?? :O xD

Kövihéten Vele filmet nézünk ^^ Vajon elfelejti? Írjak neki egy üzenetet? Uhh, nem tudom.
De most megyek készülődni, mert néptánc gála lesz.. és Krisztiék mindjárt itt vannak nálunk, velük megyünk be a citybe!
Musiiic

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése