2012. május 24., csütörtök

Sweet sixteen ~ a legédesebb ♥

nyiminyami tortám *.*
Hát ezek a képek kedden készültek a szülinapomon az osztályunkban. Mert Noncsi csinált nekem saját kezűleg egy hm... nagyoon finom tortát és felköszöntöttek!( angol előtt nagy bőszen tanulgatok, és akkor felhangzik a Happy Birthday to You- hiszen specangol van emberek :) ) Annyira jól esett..nem is számítottam rá :D Életem legjobb szülinapja volt! Nem csak azért mert 16 lettem, és nem azért mert facebookon felköszöntöttek, nem azért mert a húgom (akire abszolút nem számítottam) köszöntött fel először, és nem azért mert Zoli is felköszöntött. :$ Csak  szimplán azért, mert észrevettem, hogy én ,mint szürke kisegér is fontos vagyok olyan embereknek, (az osztályomnak, családomnak, közelebbi barátaimnak) , akikről nem gondoltam volna, hogy számítok. KÖSZÖNÖM!
[ persze itthon is kaptam tortát anyutól, ami meglepi lett volna- de én sikeresen lelepleztem xd arról képek hétvégén.]
Hihetetlen volt! És isteni finom! :)
gyáá, felvágom ;D
a LYUK a falban, hosszú történet :D
Rebus szülinap..:$ Kicsit vicces lett a fejem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése