2012. szeptember 30., vasárnap

big rules in the hostel...

Ez volt az eddigi leghúzósabb hetem, mióta a suli megkezdődött! Minden nap dolgozatot írtunk.. Hétfőn egy laza 2 órás esszé, érettségi tételszerűen kidolgozva Balassiról, majd kedden föcin röpdoga, szerdán matek, fizika (örülök ha 3mas lesz, mert Bari megszívatott minket.), csütörtökön egy angol doga ( a világ legjobb tanárával -.- nem is említettem hogy elvették tőlünk Sz.-t? akkor most mondom! Csoportcsere volt, így a rosszabb tanár a miénk, és jól meg is szívatott..) lett volna még egy nyelvtan is, de mivel a tanár elfelejtette, mi voltunk olyan kedvesek és nem emlékeztettük rá! ;) Pénteken a kémia Tz... szóval érthetitek.. és ha mindez nem lett volna elég, kemény hajtás már most a suliban (!) akkor a drága elsősök miatt új szabályok léptek életbe a koliban. Már komolyan olyan, mintegy börtön! 10kor lámpaoltás- eddig is kellett, de legalább a kislámpa éghetett 12ig,- mostmár az sem. A tanulószobában tanulhatunk 11ig, ha akarunk..utána alvás! És mindez miért? Mert az elsősök nem tudnak aludni... -.- Tényleg sajnálom őket! Lázadás lesz a koliban, de nagyon...
Ráadásul beszéltem Kingával és Gerivel, hogy abbahagyom egy időre a táncot... Szomorú vagyok. Ennyi. És fáj, de remélem annyira nem fognak megutálni. Sírtam. Megszokom. Majd.
 Naa de szombaton Szigetszentmiklóson voltam a fúvószenekarral és a pomponcsapattal :) Nagyon bírom a zenekari tagokat, meg jó volt nagyon, bár Geri (egy másik Geri) kicsit elszámolta magát xd
Megyek, még angolt és matekot csinálok!
Csókpuszi xox
Ígérem többet fogok írni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése