2012. szeptember 22., szombat

still alive :)

Bocsi srácok, de annyira képtelen vagyok erőt venni magamon és írni. Annyi minden történik a suliban, készülök nyelvvizsgára, mert rájöttem semmit nem tudok angolul...ezért pénteken Orsival kivettünk könyveket gyakorolni. Már bele is néztem párba. Meg kiolvastam a HungerGamest angolul! :) Annyira jó..Peeta <3
Már nagyon nagyon nagyon izgulok...hihi^^
Amúgy az osztályom semmit nem változott, továbbra is őrült :D És már megint van egy lyuk a falban! Xdd
A kolis napok is eltelnek valahogy, sok olvasással, beszélgetéssel. És olyan fura, hogy alsósok vannak alattunk. Nem én vagyok a legkisebb a suliban. Hmm..:D Döntsétek el hogy ez jó vagy rossz-e? :) Bocsi hogy nem írok mindig, remélem azért nem pártoltok el tőlem! Jövőhéten egyébként gólyabál lesz, de azt hiszem az ez évit kihagyom. Amúgyis pompon lesz szombaton és megyünk Szigetszentmiklósra.
Adios amigos xox
Még jelentkezem!
És megérkezett az igazi ősz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése