2012. szeptember 1., szombat

speedy days

Igazán de nagyon rohannak a napok! :) Bocsi, de nem volt időm szerda óta semmire, mert edzés volt pomponon, meg voltam anyukámmal vásárolni, és tegnap ifin voltam Budapesten!:)
A mai napi fellépés a fő téren elment, háromszor táncoltunk, plusz volt nekem egy szólóm! Szerintem elég jól sikerült, bár senki nem mondott semmiféle pozitívat.. :( Ráadásul amin nagyon kiakadtam, az az, hogy októberben Kriszti és Orsi(!) mennek az edzőnkkel tanári továbbképzésre. Mert gondolom, amikor majd a tanárunk elmegy Gyesre, vagy valami, ők fogják tanítani a csoportokat, pedig úgy volt, hogy a mi csoportunkból mindenki. Krisztit megértem, merthát kapitány... bár senki nem választotta őt. De Orsi?? Én sokkal több éve táncolok mint ők. Főleg Krisztinél több ideje, és Szilvit ez egyáltalán nem érdekli. :( Pedig én is szeretem csinálni, meg örülnék neki ha tánctanár lehetnék, vagy valamiféle segítő! Bahh. -.- Túlteszem magam ezen is! :D
Másik dolog, holnap felköltözés koliba ééééés suli! Már nagyon várom. A facebook tele van olyan kiírásokkal mint : 'nemáár sulii :/ miért??' meg 'méltóan elbúcsúztatom a nyarat' és 'holnap évnyitó :('.
Nem tudom, mi bajuk van! :) haha.. elég stréberes megnyilvánulás. XD
Na mentem is, majd írok.
Csókpuszi xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése