2012. február 12., vasárnap

Az események 180°-os fordulatot vettek;

Vázolnám a hetemet! Először is katasztrofálisan alakult, vagyis kezdődött. Rebeka láthatólag nem bírt engem elviselni, nem tudom miért. Valamiért nem tart jó fejnek, vagy nem akar a barátom lenni, vagy én nem is tudom. :S A lényeg, hogy anyát is felhívtam, hogy lelki ápolást kérjek tőle! :) Erre jók az anyukák*-*
Aztán ami meglepő volt, hogy amikor reggel suliba mentem, és info olt az első órám, Orsi odajött és kedvesen-lebutázott, amiért azt hiszem nem szeret senki! :) Legalább ő szeret, meg a többiek is. Anyu azt mondta, hogy ne foglalkozzak Rebivel, de hát na... én szeretem, és nagyon a barátnője szeretnék lenni! :)
Találkoztam Zsófikával és Ancsával is..:) Végre visszajöttek, merthát sítáborban voltak, és nagyon hiányoztak már! Igaz hogy keveset beszélünk, de attól még barátok maradtunk. Remélem ^^
N.-nel egész héten alig beszéltem. :/ Mind1. Nem jutottam tovább töriversenyből :S Hatodik lettem, dehátna! Csak 5 jutott tovább. Voltam kémia versenyen ami tök brutális volt- elvoltam, szinte semmit nem tudtam, dőlöngéltem, röhögtem a többiekkel együtt. A tanár meg ne győzött minket csitítani, hogy ez önálló munka! Hahahhaa..volt aki 10 perc után kiment, mert nem ment neki. :) Én meg fejjellefelé lógtam, hátha megjön az ihlet. Nem jött! xdd
Csütörtökön Petrussal filmeztünk! *-*
A téli nap emlékére! <3
Körülbelül ennyi... ettem pudingot is Gerdával :) Meg voltunk hógolyózni és hóangyalkát csinálni vele hétfőn! Nagyooon jó volt, csak sajna kimentem az útra a föcitanár kocsija elé. Remélem nem ismerte fel az arcom! :) >.<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése