2012. február 19., vasárnap

éhes vagyok; sütielemzés ;)

A minap, amikor a kedvenc képnézegetős oldalamon jártam ( Weit.com), akkor meglátta ezeket a képeket, különféle nyalánkságokról, és mentem rám jött a "végre-enni-kéne-valami-finom-sütit" érzés. :) 
És..hogy ne (látjátok,nektek is akarok küldeni)
csak nekem legyen ilyen vágyam, gondoltam, megosztom veletek is. (Gonosz vagyok?O.o ) Íme:;


#1  Hmmm..Istenien néz ki, a szín meg minden.
 Alapból szeretem a színes dolgokat, na de ez!?? 
Túltesz minden elképzelésemen. *-* Sok-sok 
cukormáz, és rainbow ;) Kelkellkell!



#2  Nos, íme a második kedvenc^^ Annyira jól néz 
ki a kívül-belül tiszta csoki borítása. Valamiféle 
piskóta lehet, de  az, hogy 
csokisziruppal le van öntve, remek ötlet! (: És az a 
két szem 
eper! Olyan, mintha direkt arra lenne kárhoztatva 
ez a süti, 
hogy megbabonázza az érzékeket. Jó választás :)

#3  Úúú! Pancakes *-* Nagyon szeretem. És a 
juharszirup ami tipikus amerikai, az egyszerűen 
kötelező megkóstolni!! És amúgy sosem értettem,, 
hogy az amerikaiak, vagy az angolok hogy tudnak 
ilyen palacsintákat sütni? Ha akarnám, sem menne 
nekem. xdd
Na ennyit mára, mert ebéd van lassan, és már 
csurog a nyál a számban. :"D
Ágyőő :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése