2012. február 4., szombat

Viszlát Péntek, hello Szombat!

Vágjunk bele, mert van pár érdekes hírem:
Hétfő: Nah hát igen... olyan fáradtan mentem suliba, mert este Gerda és Zsófi társaságában fent voltunk és ökörködtünk. De elhatároztam, hogy a héten korán fekszem le, nehogymár zombiként mászkáljak a suliban. :) A hétfő volt életem /vagyis a hetem/ legnyugisabb napja..szinte semmit sem csináltunk. Szóltunk Sz.-nek hogy ne ma írjuk az angoldogát, és azt mondta..oké! Csak az óra végén jött rá, hogy kedden nincs is angolunk --" xdd Este Gerdának névnapi bulit tartottunk, és Eszti Zsófi meg én tortát csináltunk neki. Koliverzió *-* Meg vettünk neki egy WOOW-os felsőt, és annyira jóóó hogy örült neki.
Kedd: Eleve azzal indult minden hogy a fog vacogtató hidegben kellett suliba mennem!  Egész jó óráink voltak, csak amikor nyelvtanra bejött TB,áá. (tudnotok kell, hogy heti egy nyelvtanórám van, és hétről hétre gőzöm sincs hogy hol tartunk az anyagban.) Jah, és én feleltem... --" Délután elvoltam.... olvastam a Percy Jackson- negyedik részét(!!)  I love Logan!!
Szerda: Elmaradt a föcink! :D Helyettesítésnek TB volt kiírva, hogy irodalmat tart.. de helyette Laci néni a rajztanár jött be, és műv.töriztünk. xdd Szeretlek SZEG helyettesítések!Jajj, és angolon én feleltem meg Pocok. :) De legalább 5-ös lett, és értettem, hogy mit mondott Sz. Délután levonszoltam magam egy picit sakkra, de nem volt kedvem hozzá, inkább felmentem és olvastam, meg tanulgattam. Este N. tök cuki, volt, beszéltünk egy csomót, de mondta, hogy olyan szomi vagyok. Na igen, mert veszekedtem Orsival, Kriszti miatt. Bonyolultak, az egyszer biztos.
Csütörtök: Angolon vettük a passzívszerkezetet. Jó sok házi hurrá! EZ volt a legeslegjobb napom!! Iringóval és Orsival elmentünk a plázába a Frei Cafféba. :D Nagyooon jó volt :D Én Jemeni fűszeres Moccha-t Orsi; Botswanai valamit és Iringó; Kongói forrócsokit ivott. Annyira szeretem őket! <3 Nagyokat nevettünk, meg röhögtünk, meg is beszéltük hogy megyünk máskor is, sőt mozizunk is! Úúúú-oúúú :D Este Laura a koliban koncertet tartott, én meg Katival sakkon voltam, és a tanárral; Tamással Piros-Pacsiztunk. xddd mert elvert minden játékban, de ebben legalább volt esélyeb nyerni. Háát.. piros volt a kezem. --"
Péntek: Go haza! :D Rebi apukája elhozott Gyöngyösig, szóval lot of thanks for him. :D ^^ Néptáncon tök jó volt, mert egy csomó ideig Blökivel táncoltam, és meg tudtam vele csinálni az összes forgást! :) Nem tudom miért, de csak akkor tudok normálisan táncolni, amikor vele vagyok. Olyankor nyugodt leszek, nem kapkodok. És múlthéten is mondta; hogy kurva jó velem táncolni. Sőt most is mondta amikor odamentem hozzá, hogy bocsi ha elrontom, mert nem tudom. Mondtam, én sem, de még Kinga is megdícsért hogy tök szépen csináltuk. Na... vele szeretnék a gálán táncolni! :$$ :D
Ennyi volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése