2012. október 14., vasárnap

so attractive;

Nos, vágjunk is bele! Kezdődjék egy végeláthatatlan hét rövid összefoglalója :)
Hétfő: Damn it! Körülbelül ezt mondhatnám minden reggelre, amikor 5 előtt fel kell kelnem. Ugyanis ilyenkor megyek vissza a koliba a barátnőmmel, Sárával, és a busz nem vár. Apu tök cuki mert mindig csinál nekem teát/kaját és bevisz a buszhoz. Általános reakcióidőm kora reggel: -0.000001! Lassú :D A suliba felérve (persze előbb a koliban bepakoltam a könyveim) az egész osztály nyüzsgött. Én nem értem, hogy hétfő reggel honnan van nekik ennyi energiájuk! Behuppantam Lilcsus és Heni közé. Egy mosollyal hátranéztem Orsira, és Noneszra. Ők négyen azok akik a legközelebb állnak hozzám az osztályból! Nem mintha a többiekkel nem érezném jól magam,persze szeretek mindenkit, de néha még sokszor kívülállónak érzem magam. Föcin összefoglaltunk- hurrá megint TZ! -.- Magyaron...hát..izé, magyaroztunk :D Meg kiosztotta TB az esszéket. És 4/5-öt akart adni 2 és fél oldal fogalmazásra(!), és lehúzta a címemet, ami szerintem tök jó volt! Jó, lehet hogy csak magamat akarom fényezni, de attól még nekem tetszett! De láttam, hogy mit írt R. dogájára, és kicsit összeszorult a szívem. Tudom, hogy a csajszi nagy tehetség, és az írásai sorra jelennek meg az újságokban ( ami tökszupi, meg örülök neki, hogy ilyen ügyes és hogy észreveszik :] ), de ami nagyon bánt az az, hogy én is írok, de TB sosem veszi észre. És ha küldök is neki cikket a suliújságba, sosem rakja bele. Tavaly megcsinálta ezt velem háromszor, és majdnem mindig rám jött a sírhatnék, amikor órán mondta, hogy nem fértem bele, vagy elfelejtette. Na mindegy, nem fogok feltűnősködni neki, ha nem vesz észre!
Törin TZ, francián fogalmam sincs mit csináltunk! Merde! :D
Suli után kimentünk vagy 10en az osztályól,plusz Rebi, és próbáltunk a bazilika előtt egy normális szív alakzatot felvenni, mert Rebinek kellett egy fotó a pályázatra. Vicces volt, sőt  jó volt az osztállyal lenni (utána még elmentünk Orsi barátnőjének ajándékot keresni, én meg vagy 6x akartam felbukni a saját lábamban), éééés remélem Rebi nyeri a pályázatot, vagy legalább egy különdíjat érdemelne! ;) Iszonyat üügyes!
Délután valamit csináltam, meg tanultam... bár emlékeznék! Ja igen--" Összevesztem Gáborral, aki azt hitte hogy van valami köztem és az egyik osztálytársam között. De nincs!!! Áhh... :S
Kedd: Egész nap rossz kedvem volt, de Bence adott puszit! Nem sokat segített, de aranyos volt tőle :$
A többi nagyon kiesett! xd Azt hiszem az ebéd finom volt.
Szerda: Franciából feleltem Verával (egy c-s lány, de nagyon szeretem), meg vicces videókat néztünk franciául.:D Jáááj, és jelentkeztem francia versenyre! omg, remélem menni fog!
Csütörtök: Nagyon fáradtan keltem, mert a szerda estém kicsit leszívta az agyam, és ki is voltam akadva. Sírtam egy jót a szobámban, mert tanuló alatt átjöttek hozzám hogy segítsek nekik az angolban, és én mindig szívesen segítek akárkinek :D, főleg nekik! Csak még nem voltam megtanulva, és nekem másnapra 4 oldal angol kellett, plusz jó sok szó! És már nem akartam mondani nekik, hogy később...fontosabb volt hogy ők megértsék! Remélem sikerült a dogájuk ;D Aztán Gerda hazament, mert szegénynek húzták a fogát! Zsófival és Orsival  meg megnéztük a 'Friends with Benefits'-et, bár én csak az elejét, mert egyik elsőssel elmentem beszélgetni! :) Zsófikával kettesben éjszakáztunk.^^
Péntek: A suli elment. Biosz TZ! Annyira szeretem, amikor olyat rak bele, amit meg sem néztünk, vagy úgy teszi fel a kérdést, hogy fél óra mire rájössz mit akar!-.-" Jelentkeztem angol versenyre is. Nem tudom mi van velem, de hűű. xD A suli gyorsan elment,főleg azért, mert csak 5 óránk volt! Szóval hamar hazaérhettem volna, de mivel délután edzés volt Egerben, ott voltam a koliban. Orsival megnéztük a 'The Hunger Games'-t és szerintem ő is belebolondult! Na nem Peeta-ba, mert ő az enyém,:} hanem csak úgy a filmbe!:D Hazafele beugrottunk a RetroBurger-be és bevágtunk egy hambit...Jó kis edzés volt, bár a hely ahol voltunk nem valami higiénikus. Brrr.:S
Na szerintem ennyi...:D
Figyeltétek mennyit írtam? :D
Csókpuszi xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése