2012. október 7., vasárnap

wanted to up all night;

Tegnap, vagyis szombaton megkíséreltem fent maradni éjszaka! Hogy miért? Különösebb okom nincs rá, vagyis csak annyi, hogy Benciivel beszélgettünk...:) Viszont én már 2 óra körül olyan szinten álmos voltam, hogy a notbokkal az ágyamon, fejem alatt kispárnával írogattam, míg végül fél3 előtt elaludtam. Ma kb. 7 körül arra ébredtem, hogy valami nem jó..xD hát én fejjel lefelé aludtam az ágyon, alattam a notbokkal, és akkor leesett, hogy Bence! Otthagytam.. így vagyok most gépnél, és írok ide.:DD Valami érdekeset kéne mesélem, mert különben meguntok és hazamentek..! '_'  [amugy tegnap egy csomó olyan ember írt rám, akik pikáns megjegyzéseket tettek rólam, és mindenképp az volt a végeredménye,hogy bejövök nekik. De ekkora tahó parasztokat! Hagyjanak békén..--"]
Szóval a héten volt osztály fényképezkedés, és annyira jók lettek a képek! Legalább is kicsiben :D Nagyon jól érzem magam az osztályban, és nincs igaza annak aki azt meri mondani, hogy nekem nincsenek barátaim! Ott vannak ők! *-* Jujj, ráadásul az angoltanárnő azt hiszi, hogy mi Karcsival egy pár vagyunk! Hát menjen már a t u d j á t o k h o v a! :Dxd  Tegnap táncon kaptam egy óriási doboz kockacukrot Szilvitől! :D Már alig van benne, mert a tesókkal felfaltuk..:S Pediig úgy szeretem!Apropó, Szilvi. Mostanában mindig felhív, és húú, nem is értem miért. De továbbképzésre 3.-ként egy egri lányt visz.!-.- Pedig csak most ismerte meg őket. Úgy szolnék, hogy; hahóóóó én is itt vagyok!, de nem merek. Inkább, mint ahogy Gábor is mondta, maradok a háttérben. Hahaha:D Gábor. Elképesztő egy figura, nagyon jóban vagyunk, és a héten 2x is voltunk sétálni. Amolyan öribarik xD Meg jó volt végre Lucával beszélni, és alig várom, hogy kicsit hidegebb legyen, mert akkor forrócsoki-filmmaraton! :)
Megyek is, mert most kezdtem el nézni egy új sorozatot, és végig akarom ma nézni. Az angol már pipa..maradt a töri, ami valahogy nem akar belemenni a fejembe! :(
Csókpuszii xox
Többet írok majd,oki??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése