2012. október 15., hétfő

messy monday;

Élő adás a negyedik emeleti tanulóból! Kérjük, az elkövetkezendő fél percben leírtakat nem ismételje meg soha-semmilyen-körülmények-között.
Hétfő reggeli koránkelés( annyi nem volt vészes) megvolt, de apu Szilvásváradra jött dolgozni így Sárát és engem felhozott.:) Szobatársaimnak nem volt első órája, így a bésekhez csapódva mentem suliba. Első órán TB bejelenti hogy akik eddig írtak cikket, azok kapnak újságot. Éreztem, hogy beszélnem kellene vele, de nem mertem.  Bence sokat mondó hozzászólásával , megpróbáltam. Mondta hogy küldjek el neki 3 novellát, amiről érzem, hogy megvan benne az a bizonyos plusz! Hmmm..úgyhogy most megírom végre azt, ami törin jutott eszembe. Utána fizika gyorsan elment, meg az angol is, sőt a francia is, mert megbeszélésen voltak a tanárok! Hihi. aztáááán matek TZ! Annyira izgultam. De remélem (és köszii Edének) jól sikerült! :D
Nonesz feljött a koliba a föcikönyvemért, mert holnap abból is nagydogát írunk. Jeee! -.-
Gábor kezd egy picit frusztrálni, abból a szempontból, hogy nem tudok rájönni sehogyan sem, hogy min akadt fel. WHAT DID I DO?
És emellett, most eszek egy kockacukrot, és vége. Nem fogok enni többet! Egész héten! Komolyan. Elegem van, hogy dagadt disznó vagyok.
Holnap ha tudok írok!
Csókpuszi xox 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése