2012. február 19., vasárnap

ezt muszáj elmondanom!! ááá

Ez csak megtetszett  :33
Szóval, áááá :) Olyan rosszul kezdődött a nap, de olyan jó vége lett. Fuhh, mert ugye mentem gyülibe, és rögtön jobb kedvem lett! Beszéltem Sárával, meg Szofival.. és leszidott amiért barátom van.. de megnyugtattam, hogy nem sokáig! :/ És gyüli után, amikor a buszon ültem...áhh..na ki jött fel a buszra, na ki??!! Hát persze hogy Blöki! :D Nagyon cuki volt! *-* És ráadásul az egész utat végigbeszélgettük, és rám förmedt, hogy ; "Mi az hogy nem voltál ott Bence bulijában?!" hihiii-szóval észreveszi, ha nem vagyok ott! Jó jel! :)  És együtt jöttünk a koliig... <3 szupeer :$$
Nos, akkor most mennék is, mert még meg kell nagyjából tanulnom az angolt, mert hoolnap felelünk!
Egyébkén óriááscsók Orsinak mert írhatok a laptopjáról ! ;) Laura /szobatársa/ meg itt mondja fel nekem-igazából Zsófinak- a FÖCI anyagot, szóval így este 10-kor totál képzett lettem a gázok elhelyezkedésével a légkörben! xdd Do you know, hogy mennyi a légkör átlagos nyomása?? Hmm..mik ki nem derülnek itt a 404-ben! :)
Nos, akkor búcsúzom...szép álmokat! *-*^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése