2012. február 20., hétfő

Felfedezések a suliban cÍmŰ fejezet;

Hétfő:
Mint mindig ez is olyan katasztrofálisan jó szokott lenni, mint általában. Gerdával kibékültem-szerencsére- és este sokáig beszélgettünk. Puff, nekem, korán kellett  kelnem! És nem tudtam felkelni! :")
És szakÍtottam N-nel. Hát ez van, jobb lesz ..sokkal jobb lesz Így. Barátokként! És ez a helyes döntés, úgy érzem. *-* Most meg az egész koli arról beszél, hogy blablabla.Nem kell nekem pasi, köszi szépen, de meg vagyok nélkülük is!!! Egyébként DH-val beszélek fészen ;)
Na folyt.köv: Reggel francián feltűnés nélkül mentem be, és próbáltam nem beszélni Rebivel, végülis azt kéri, hogy tűnjek el az életéből egy időre. Háhh, majd visszatérek, és ha lenyugodtak a kedélyek, beszélek vele,mert ha rajta múlna, akkor sohaaa nem beszélne velem! >.< Angol órán kolosszális felfedezése Pocoknak:
Bia mondja: Rat-race *ratröisz..oo??*
Pocok: Rat-rice- *retrájsz*- patkányrizs xdd hülye -.-
Valamint, hoogy Barbeszka széke, a Kareszé és a széke ez áll: Karcsi segge <------ 
És Barbesz benyögi: Legalább híres a segged! xdd
nah nem-normális banda :pp
Egyébként imádom Orsit, de sajnos, Rebivel van sokat, és vele van. nah, értem én! ^^ Mind1 is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése