2012. február 25., szombat

Miszter Kémia! Köszönöm.. -.-

Csütörtök: Nem emlékszem kb.semmire, csak arra, hogy szép kiejtési versenyen voltam. A végére tökre beleéltem magam, és megismertem Verát meg Vivit(akit mindig Laurának akarok hívni, fogalmam sincs hogy miért). xD Na igen, meg hogy N. fent volt a szobánkban és fuhh..majdnem rájött, hogy nekem Blöki tetszik. xdd Meg annyira de annyira bunkó lett, és nyomul Gerdára meg Vikire. Nem izgat,csak ez gáz! -.- És ha bunkózik velem akkor nem leszünk jóban! Ha ő így akarja...

Péntek: Zsoltisan: - ma pénTEKTEKTEKTEKTEK!!! :) Ne kérdezzétek, hogy honnan jött... xd Inkább nem vagyok rá kíváncsi. Hát eza  péntek, fenomenális volt!( iróniaa) Nem elég hogy egész este Verával- a végzőssel- gyakoroltam kémiadogára... de hogy pont egy olyan feladatot kapok amihez alig tudok hozzákezdeni??? Elegem van! Eddig jó voltam kémiából, és szeretem is...na de ezt?? 5 perc alatt megoldani, nekem több idő kell. És tuti egy nagy büdös 1-es  lett. De szerencsére lehet javítani és fogok is..mert DH a suliban kémiázik velem, plusz most is átnézem a hétvégén. ^^ Ennyit tudok tenni. És ráadásul amikor még angolból is megúsztam a felelést, akkor vígan átmegyek franciára; íruuunk! Fogadnak a többiek, én meg kis híján s o k k o t kaptam,mert úgy volt hogy nem írunk. Ááá WARNING!  És ráadásul ezt a tanár mondta,hogy írni fogunk, és nem kamu.Szóval mindenki elkezdett puskát írni..még Dénest is elküldtem a termünkbe hogy hozza ide a nagypuskámat!! xdd Nem voltunk komplettek. Erre bejön a tanárnő és mondja,hogy nem írunk..eltévesztette. Az a megkönnyebbült sóhaj.. :D Zsolti meg felugrik üvöltve. Ezaaaz ma pénteketektektek!!! Szegény tanárnő!/ Brigi elmesélte hogy erre Martonné csak annyit mondot, hogy holnap meg: szombatBATbatbat! -.- xd)
Kémia I love you!
Miután szerencsére senki sem akart feleltetni, íratni velünk...6. órában Barbi és Pocok mellett ültem.^^ It was very interesting situation. Hazaértem, és Evivel bányászjárattal jöttünk és végre mentem Pestre Ifireeee! :D:D:D:D nagyoooooon jó volt! És az új dicséret áááh, és Lilla, meg Sára és Szofi, hogy együtt voltunk! :) Legközelebb is megyek, és amúgy rávilágított ez az Ifi egy csomó dologra ami még nincs rendben az életemben! ^^ Megérte elmenni..és nem bántam meg hogy nem mentem el néptáncra! :D
És persze megint későn feküdtem le..de nincs gááz! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése