2012. február 17., péntek

hozzám képest; REMEK!

1.NAP:
Hmmm..igazából ez egy olyan hétfői nap volt, amikor is...semmire nem emlékszek! xd mindig annyira összefolynak a napok az emlékezetemben, nincs mihez kötnöm őket, mert olyan gyorsan telnek el. Viszont, most totálisan-csigabiga-lassan teltek el. Ami jó volt, hogy a kémia versenyes feladatom 12 pont lett! (Y) ..a 100-ból >.<. Hát, így már nemhangzik valami jól. Majd jövőre többet tanulok!
2.NAP:
Keed! Nagyon jó volt!!! :) Elmaradt egy dupla(!!) matekóránk, ami nekem maga a megváltás volt. Nem igazán rajongom a matekért, bár a geometriát nagyon szeretem! És mivel csak négy órám volt aznap(!!) , ennek örülni kell..ritka az olyan amikor 9.-ben csak NÉÉGY órád van! ;) Szóval visszamentem a koliba, és jött Orsi is :) Annyira nagyon szereteeem!   csak hát... Ott van Rebi is..:/ Szeretem őt is, félre ne értsétek, de elég gyakran azt érzem, hogy ő ki nem áll. :( Szóval beszélgettünk Orsival,  és rám jött a "építsünk bunkert a koliban" és megcsináltam. Az asztalra tettem egy takarót, alá pokróc+párna..meg még lámpát is szereltem be, vittem kaját és innivalót a bunkiba meg a  tanulnivalót. :) Igazi kis Narnia volt ott! És Petraa is átjött, filmeztünk. És ugye Valentin nap volt amit totál nem vártam. Mert nem érdekelt. N.-től kaptam egy kutyust ami tényleg cuki meg minden... A suliban viszont nagyon szuper volt!! A 11.C Valentin-napi postaküldözést csinált! Totál olyan ,mint a SZJG *-* É kaptunk egy sütit, amiért küldünk egy üzit! Küldtem minden olyannak akik egy picit is fontosak a számomra. És én is meglepően sokat kaptam:) :$ Csak szegény Imoláát szivatták -.-. Éss küldtem Blökinek is névtelen egy üzenetet. :$$ Meg Orsival írtunk Barabásnak is! xdd Remélem örült neki! :D
3. NAP:
Hiába tanultam annyit arra a töritézére.. -.- Elmaradt. Na mindegy, majd a jövőhéten megírjuk úgyis! xdd Minden nap angol dogát írtunk. Pff... nagyon elegem van már. Elengedtek minket a suliból hamarabb, mert annyira szakadt a hó.. és elmaradt a verseny. -.-És amúgy N.-nel nem találkoztam. Már nagyon elegem van belőle, és kezdek elhidegülni tőle. Sőt, nem is szeretem már..nem is tudom miért..és szerda este megtört a jég... Elmondtam az igazat 3 embernek.
4.NAP:
Beszéltem Ferivel...arról. Igazán kellett már. És Hétfőn meg is fogom tenni. Muuszály! Jah és teaparti volt a koliban,amit nagyon élveztem Olyan kis teszt-izéket kellett csinálni. :"D Utána meg rohantam N.-hez hogy megbeszéljek vele jó sok mindent..de szokása szerint eltűnt, ami eléggé rosszul esett nekem. Aztán lementem a bejárati ajtóhoz 1 szál pólóban, és néztem a hógolyózókat. Gerda Eszter Krisztián és még sokan mások...és Blöki is.Kért hogy menjek ki velük hógolyózni..de nemet mondtam. És amikor Dávid épp az összekötőn egy szomorú zongoradalt játszott, megláttam N.-t az ablakban állni, és összehúzta a függönyt. Akkor most így..néztem őt és Blökit.... :/ És ennyi volt. 
Ehhez hozzájárult az az idézet amit mindenki kapott személyesen a 11.C-től:
"Aki szeret táncolni, attól egy lépésre van a szerelem."
Hát igaz ez! És nagy nehezen de lezártam magamban a dolgot.
5.NAP:
Hazamenteem! 2 órával előbb, mert Rebivel ellógtam fizikáról, és lett helyünk a buszon. És lehet hogy együtt megyünk angol táborba!! :D Ilyenkor úgy örülök, de amikor ma tánc előtt gyorsan elolvastam a blogját...hát őszintén szólva elbőgtem magam. :"( Kicsit fájt..na mindegy, én nem lelkizek annyit.Megunnátok.
Ésmaaa táncooon . awwh *-* :) majd mesélek! 
Now, I have to go..and I say. hello! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése