2012. február 22., szerda

Kedd: a végtelenbe és tovább! ;)

Kezdek darabokra hullani a  fáradtságtól, úgy érzem. Mert már szerda(!!) van és tanuló alatt bealudtam! Komolyan! Gerdával együtt... olyan jót durmiztam, hogy egy jegesmedve se tudod volna jobbat 3 hónap alatt. Megkockáztatom, hogy egy atombomba robbanása sem tudott volna felébreszteni! xdd
Félretéve a humoromat- ami jelenleg egy pöcegödörben van- elmondanám, hogy most totál ki vagyok akadva! áááh, mindegy is, hogy miért, nem akarok szarkavaró lenni. -.- De ez már totál szánalmas kezd lenni! Komolyan, mit tennétek, ha azt vennétek észre, hogy valaki- persze utánad- ugyanazt csinálja, és ráadásul látod, amint a legjobb barátnőd vele társalog! Elég rosszul tud esni az ilyen. :( Nem vagyok féltékeny, szimplán csak rosszul esik. Na, majd ha hazaérek, megbeszélem vele az tuti..illetéktelen behatoló kezdj el félni! ;) xdd Csak vicceltem. ^^
Szóval, ma nagyon lájtos napom volt, leszámítva, hogy negyed egykor feküdtem le( nyugi, a szobatársaim még később) és reggel alig tudtam kivergődni a jó meleg ágyikómból! Mióta anyuék új paplant vettek, annyira el tudok süppedni a puha-valamiben??-hogy alig lehet kiráncigálni onnan. Szóval minden óra eltelt a maga módján, és az 5.-ugyebár lyukas volt - és Barbival a klubba mentünk. A portára le kellett adnom a diákigazolványom, arra az esetre, ha valami eltűnik, vagy megrongálódik ott, nekem keljen fizetni. Pfuhh, még hogy azt! -.- Rendes volt a portásbácsi, meg is nyugtatott, így is féltem kommunikációt létesíteni vele,mert a rémisztő portás volt. És nem a cukifej!^^ Honfogalóztunk szóval a Böbe akcióba lépett..és Twittert is csináltunk nekem...tök érdekes.Nagyooon szeretem Barbit! :)
És irodalmooon wáááh.... TB. magyarázta hogy Istennek egy nap hosszabb idő volt- erről eszembe jutott egy dícséret- és erre mondta, hogy a tudósok is ismerik a végtelent. Annyira, hogy azt se tudják mi az. xdd Szóval, mesélte, hogy ha fénysebességgel száguldoznánk az űrben 1 hónapot, akkor nem öregednénk, és mire  hazaérnénk, a Földre addigra eltelne vagy 100 év. De ez lehetetlen, mert nem próbálták ki..mondta. Erre hátrafordultam és Orsival szinte egyszerre kérdeztük meg egymástól; Kipróbáljuk?? :D
És erre persze megérkezett az általános válasz: a Végtelenségbe és tovább! ^^ Imádoom ezt a csajt! :)
Utána persze szomin kullogtunk franciára. Egyébként nagyon szeretem a franciát,mert rettentő érdekes & gyönyörű nyelv, de hetedik órában??!! Inkább mennék egy sivatagba szomjan-étlen. ;) Ezek után, kiderült hogy elmarad (!!) a francia és mehettünk vissza koliba! Köszönöm ifjú 8.-osok, hogy a termünkben szóbeliztek! :D♥ És a kaja is finooom volt a koliban, ami igen ritkának számít! Vajon miért?? ˇO.o
Bezzeg délután meg rámjött a takaríthatnék, így most csili-vili a polcom! Körülbelül ennyi volt a napom, anniyt hozzátéve hogy N. beszélni akart velem, csak úgy. (ahha persze, valószínű) Na mindegy, örülök, hogy jóban maradtunk. És így volt helyes ahogy tettem. Büszkék rám a szüleim, és csak ez a lényeg! Meg remélem Lilla is :DD Vasárnap az orra alá fogom dörgölni, hogy miazhogy nem nézed az üzeneteid?? :) Huhh, amúgy tegnap kibőgtem magam Katinak, és elmeséltem Mindent. Jól esett! Köszönöm! Szóval úgy döntöttem, hogy nem érdekel, és csak vidám dolgok lesznek ebben a blogban..Khmm... ameddig nem történik valami szívszaggató. xD
Na menteem jóéjszakáát! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése