2011. szeptember 17., szombat

the whole gamut of feeling;

"azt hiszem találtam egy tökéletes embert- vagy nem is tökéletes...csak még a hibái is tetszenek" ;$


I have an affection for N. :)


Ezt a Luca kedvéért raktam fel. ^^ :$
Hát nagyon, de nagyon szerelmes lettem. El sem hiszem! ^^ Egyszer csak úgy belém ütött, mint egy villám. :) Már csak az a baj, hogy hiába ha én szeretem, de Ő... Ő biztos nem szeret, vagy nem is tetszek neki. :( Jajj, már annyira hiányzik... pedig tegnap láttam utoljára... és ha minden jól megy, akkor már holnap este látni fogom.! Olyan érzés az, amikor nincs velem, hogy szörnyűű. Görcsöl a hasam... ha meg ott áll mellettem, beszélgetünk, meg ilyenek, akkor meg a pillangók ezerszeres gyorsasággal repkednek a gyomromban. És gyorsabban ver a szívem is. :$ Fura... De jó érzés... szeretem N.-t! És továbbra is üzeneteket fogok ragasztgatni az ajtóra.. és ha kell, Ferinek fogok mindent elmondani és persze az én Lucámnak <33 Ő is hiányzik nagyon, de más értelemben... ^^ Na mára ennyit, majd még holnap jelentkezem, csak, hogy ne unatkozzatok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése