2011. szeptember 17., szombat

Folyt. köv.;

Szerda: Irodalom- szintfelmérő. [ már kezdem megszokni ezt a sok doga írást ] Matekon nem hiszem hogy vettünk volna valami lényegeset. Tanmódszertan az jó volt, mert kimentünk az udvarra, és én meg még sokan azt néztük, ahogy a fiúk szenvednek a futással. xD Inforól hiányoztam, mert DÖK gyűlés volt. Én lettem az iskolaszékben a 9. évfolyam képviselője. :) (már mondtam!? :O)
Tesin Gerzson megdolgoztatott rendesen. Kommunikáción meg a fűzfa alatt ültünk, Kiky és Zsófi csinált nekem karkötőt ágakból*-* [ jajj ne! Most jut eszembe hogy kiselőadást kell csinálnom a stílusomról. Ó, jajj. Kellett nekem elvállalnom. ] Utolsó óra Info volt, szóval pótoltam. --"
A tanulószobát túléltem, már nem is emlékszem hogy vacsiztam-e, csak tudom, hogy N-nel voltam kint kettesben az udvaron és beszélgettünk. Megkérdezte, hogy van-e barátom. Azt mondtam nincs. ^^ Jól tettem, legalábbis Ancsa szerint. :) Jah, és meg is ölelt egy párszor. :D Nah, meg kiválasztottam a kötelező kollégiumi foglalkozásomat. Sakkra járok! xD N.-nel *-* és Ő vitt el oda. :)
Csütörtök: Suliban csak egyszer láttam N.-t és egyre jobban görcsölt a hasam miatta.Humánból szintfelmérő volt, Irodalomból meg megkaptam TML versét hf-nek. --" [ az a feladat, hogy ők egy művészi verset lefordítottak köznyelvi formába, mi meg fordítsuk azt vissza versbe. Szóval csütörtök délután TML-lel tanultam, mert nem bírtam elolvasni az írását. x"D De jó volt*-* és szerintem így egy kicsit közelebbi kapcsolatba kerültem vele. ] Este- és délután alig láttam N.-t, és kipanaszoltam Ferinek is a dolgaimat. Voltam a "vallatóban" is. És Feri tök rendes volt, mert megértett. Köszii^^ Aztán amikor fél kilenckor mentem fel Ferivel az összekötőbe, ott volt N is. Megölelt(!!) és bocsánatot kért amiért otthagyott. Aztán a hajammal játszott. :) Meg azt mondta hogy tök jó illatom van. ^^ És amikor mennem kellett fel a szobámba, mert zárták a rácsot [ óvintézkedés estére a fiúk miatt ] felkísért, és megölelt. Ancsa meg a szobában meséli takarodó előtt, hogy ment oda Ferihez, és kérdezte tőle Feri hogy hol vannak N-nék. Ancsa nem tudta... ( amit itt beszéltek azt inkább nem mondom el) és amikor mentek ketten felfelé, jön le az emeletről N. Nagyban mosolyog meg minden, és úúúgy csillogott a szeme*-* (Ancsa mondta) és kérdezi tőle Ancsa:
-Hát a Rebust hol hagytad? ( ő meg mondja hogy felkísért... ^^)
Lehet, hogy lesz belőle valami.
Péntek: Végig N.-t kerestem. A bioszlaborban volt egymás után 3 órája, és mi a lányokkal folyton ott lógtunk. Egyszer amikor én a töri füzetembe mélyedve olvastam a leckét ( a dobogón ültem, N pedig előttem csak a szélén) N hátranézett rám ( Zsófi mesélte ) Aztán szünetben 10. C-kel lógtunk. 4. óra után jön ki a teremből Ő, és én mondom neki, hogy bibibibíííí, nekem csak négy órám van!! (komolyan annyi volt) megölelt... áhhhww*-* olyan szép a mosolya... :) Aztán hazafele láttam egy másik buszon... ennyi. HIÁNYZIK :(
Voltam néptáncon is, de már hullafáradtan jöttem haza. Kicsit álmos voltam. De még aznap leszedtem a kapcsolatban lévő kis bigyót facebookról. :) És nem érdekel, hogy mit mondtott DH, le van szarva! Azt csinálok amit akarok, én nem szeretem őt! És ez így van jól. Ha meg nem bír magával, akkor ez van. Szánalmas kis nyomi. --"
Na ennyi volt a hetem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése