2011. szeptember 20., kedd

Zajlik az élet;

Hellóbello! Itt lennék. Zsófiéék most elszaladtak vacsorázni, én meg gyorsan blogolok. :)
Valami sonkás tészta van :S Nem eszek, mert így is duci vagyok. :/
Ma, amikor a tanulóról szünet volt, N. feljött hozzám, azzal az állítással, hogy Ancsa meg Dia
mondta neki, hogy én hívom. Persze a csajok azt mondták, hogy ez így történt; bementek, szóltak Ferinek, hogy hívom éés N. összecsapta a könyvét, és jött ő is. *-* Annyira cuki... de néha nem tudom, mi van. Nem hiszem hogy tényleg szeretne. Miért is tenné? Egyelőre azt csinálom, hogy kevesebbet lógok rajta, hátha így többet fog keresni. De ma muszáj lemennem Ferihez, mert beszélnem kell vele!!
Amúgy a suliban kaptam kettő 5-öst... és jól sikerült a Harajukus kiselőadásom is. :_D
Szeretem N.-t!! <333

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése