2011. szeptember 4., vasárnap

7.nap

*pótolom az elmaradásokat.
7.nap- A kedvenc állatod

Igazából, ez a kedvenc állatodosdi még oviban  volt nagy sláger. Akkor tudom, hogy a delfin volt. Hogy miért? Mert én is akartam olyan jó úszni, meg kibírni több ideig levegő nélkül a víz alatt, látni akartam a tenger alatti világot, és azt hiszem még azért, mert kék színű volt és olyan cukii *-*
Na már most ott tartok, hogy a maci a kedvencem. De nem az, amelyik vérengző módjára rátámad az emberekre [ bár mondjuk megérdemlik, én a macival vagyok (: ], hanem az, amelyik nyugisan elvan, és lehet szeretgetni... persze kerítésen kívül. :D
De amúgy minden állatot szeretek, kivéve a pókokat, a gyíkokat, a hüllőket, s az undorítóan kinéző kis bestiákat. :S DE a lényeg, akkor is az, hogy az állat az ember legjobb barátja... köztük a kutya. Nekem is van! Nyafinak hívják. ( Igen, tudom, hogy ez inkább macskanév, mint kutya. Meg elég vicces egy hím kutyának. De akkor még kicsi voltam! Csak 13 éves... )
Na puszii <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése