2011. szeptember 2., péntek

Na végre itthon!;

Sziasztok! :)
Hiányoztam? Remélem. :D Na a helyzet az, hogy ma jöttem haza a koliból, kb olyan 4 órakor. Egri járattal jöttem Gy-re, és azt hittem hogy majd' összeesek a buszon. Dugig volt, és ráadásul én az egy órás utat végigálltam. --" Éljen a 50 férőhelyes busz!
Szóval: vegyük szép sorjában a napjaimat, lesz mit mesélnem!
Szerda: Beköltözés a koliba. Nagyon izgi. A szobánk amúgy nagy, és sárga színű*-* Két db. emeletes ágy van benne, én a tetején alszok. Jah, és a harmadik emeleten vagyunk. Amúgy jó fejek a szobatársaim, szeretem őket. <3 Meg az osztályomat is! Még jó hogy Loriék vannak mellettünk... Kipakoltam a bőröndből, megcsináltam az ágyat, meg kitettem a kismacim a huzatra. Délután volt a koliban egy csoportfoglalkozás, ott a nevelőnőnk oktatott minket. Kolis szabályok, és ilyesmik. :) No kaja, éheztem. Este a 10.-es csajok átjöttek beszélgetni, nagyon jó volt és csak 12 után mentek el. (!)[ megjegyzem: 10-kor volt takarodó ]
Csütörtök: Reggel fél hétkor  van ébresztő, ( szól a sulirádió is) amúgy minden reggel így megy ez/fog menni. A kaja jó volt: gabonapehely. Az évnyitó okés volt, bár  a nap végig a szemembe sütött, de egy helyes szöszi srác állt mellettem. :) Jah és jött a suliba 3 cserediák is; Jason- Németországból, Patricia- Brazíliából, és ....- Thaiföldről. [ Sorry, a nevét nem tudom, mert nem értettem, de elneveztük Kikyvel--> MACUNAK. a szentjohannagimiből. :D] Aztán volt 2 osztályfőnöki, és beszélgettünk, bár néha Fanni leüvöltötte a fiúk fejét, hogy miért nem fogják be? Hol érzik magukat, az oviban? Na mind1. Jól telt a napunk. Én amúgy matekon az ofőhöz kerültem. ( mert csoportbontás volt, és az igazgató tanítja a másik felét) Visszamentünk a koliba kaja - valami ehetetlen cucc- és aztán kimenőnk volt. Szóval elmentünk páran az egri plázába! :)^^ Takarodó 10-kor, de én 12-ig olvastam.*-*
Péntek: Az első hivatalos sulis napom. Yeee! Reggel minden okés volt, [ jah és am mindig rendet kell tenni a koliban különben egyest adnak --"] Furi volt belépni a gimibe, teljesen más mint az általános. A diákok csoportba verődve beszélgettek, mászkáltak össze vissza. Volt, aki a kis színpadra ült fel. Megkerestem a termünket[105-ös] és beültem a második padsor legszélső helyére.Első óra angol volt. NAGYON örülök neki, mert heti 8 angolunk is van :) Volt humán-blokk, tanmódszertan, meg ofő, és nyelvtan órám is. Jól telt, a tanárokat nagyon bírom. :) Meg a sulit magát is. Oszifő felolvasta órán, hogy mi a házirend és a balesetvédelmi intézkedések. Óra vége fele:
-Gyerekek, azért vagytok itt az első emeleten, szem előtt, hogy lássátok mi a példa. Ez már nem általános iskola! Itt nem rohangál senki a folyosón, nem birkózik, nem játszik...
Tízperces szünetben három fiú ( 11.-esek(!!) egy plüssfigurával fociztak az  aulában. Ennyit a komolyságról és az érettségről. Pff. Gyermekded lelkek. :)  Meg Bence benyögi óra végén amikor csütörtökön diktálta ofő az órarendet [ A és B hetünk van ]: - Mikor lesz négy óránk!?
A tanár csak nevetett. No comment --" Hogy egyesek mit éreznek ilyenkor? Rejtély. Aztána mikor a hatodik órának vége lett, rohantunk pakolni, majd ettünk és Orsival és Kikyvel mentünk haza... innen már ismerős a sztori.
Jah és Edee *-* No comment. Na megyek mert holnap 4 óra hosszás pompon van. Aludnom kell és még a szjg-t is ki kell olvasnom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése