2011. szeptember 14., szerda

Fúúúúhhh;


Sziasztok Sziwweim <3
Hogy mi minden volt ebben az eltelt 3 napban! ( azthiszem 3 volt xD Nem vagyok tisztában a napok múlásával) Megválasztottak a suliszék vezetői közé, csak 3(!) tantárgyból volt eddig szintfelmérő [ köztük KÉMIA, Matek ésés Magyar... jah és Angol, de az ment mint az atom :) ]
Tumblr_lrdlqaohez1qfcts1o1_500_largeSzóval pörög az élet  a suli környékén is. Jelenleg tök happy vagyok, mert N.-nel összeismerkedtem... nagyon cukii <3 ^^ amúgy, jah és ma elvitt a sakk-körre is,ahol egy totál "vicces", és perverz tanár Tamás bá' tartja. xD Am jó volt és tetszik. Szerintem rendszeres visszajáró leszek. Egyébként holnap matekból jegyre megy a doga! --" Éljen! Az infóból írt dogám, szerintem jó lett.... és akkor még enm is mondtam, hogy szintfelmérő töriből. Íjájj! Kicsit kezd horrorisztikus lenni a suli. :)Másrészt egyre jobban kezdek összehaverkodni a kolisokkal, ami jó. De szerintem mostmár megyek, mert Zsoltival megyünk a tanszéki ülésre... Fűűűha! Jah és ma találkoztam anyucival! :D Amúgy szilencium van- amikor kötelező a tanulás(!) és tilos a gépezés...
Jahh, és tegnap kint ültem Fecóval és N.-nel a padon, és azt mondta N. hogy ma is megyünk! Majd írok, igérem rendszeresebben! ^^
Pusziii :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése