2011. szeptember 25., vasárnap

Saturday; külön bejegyzést érdemel.

Huhh,,, ez a nap adta nagyon!
Főleg azért, mert minden, de szó szerint minden a hét utolsó napjaiban összpontosult!  N., akkor pénteken fuvola és néptánc (eleve zombiként jöttem haza, de hála Teklának ültem a buszon és nem álltam) és még ráadásul el is fáradtam. Este kb. fél 12-kor feküdtem le, mert kockultam, meg ilyenek. xD
Szombaton reggel keltem 7kor( vagyis csak akartam) Elaludtam. Így, rohannom kellett pomponra, ha nem akartam fizetni. Igaz, hogy most csak 3 órás volt a próba de NAGYON elfáradtam. Fél tizenkettőkor hazaértem, gépeztem és próbáltam pihenni, utána meg fél 1-re uzsgyi vissza! Pompon fellépés volt fél kettőtől. De annyira örülök, mert a himbilimbi nevű akrobatikánk, magasabbra ment mint a Krisztié és az Orsié.. :D Fejlődünk Bettivel! (Y)
Aztán onnan hazavonszoltam magam, és Lucával beszélgettünk. Kérdeztem tőle, hogy ki megy e a szüretire... azt mondta nem. --" De bezzeg este ott volt kint, amikor Shodeinde Dorka fellépet. Igaz, hogy én nem voltam ott, de hugom mesélte. Hát kösz.... ha én hívom valahova akkor nem akar jönni. Jellemző! --"
Na mind1, fél 6-tól néptánc volt! Bazira jól sikerült... bár a szatyit kicsit elrontottuk, de Geri szerint a felcsíki az eddigi legjobb volt! :) Hát igen, réde teszi... <3
Utána afterparty volt Orsiéknál; babgulyás... boroskóla :D Kinga mondja:
Kiky: Kinga adj már légyszi egy kis boroskólát.
Kinga: Itt nincs olyan. :)
Kiky: akkor kólás bort. --" :)
Kinga: Jó, de aztán már szokjatok le erről a keverésről, vagy csak sima kóla... vagy sima bor. :D:D
Szeretlek Gerda<3Zsófi<3Kiky<3Orsi
Tarján+Réde... falusiak forever :)
Nah de most megyek, mert krumplit kell pucoloni, meg hajat is kéne mosnom... meg elegem van abból a rohadt angolháziból! Áhhh...
Na ppux, majd még szerintem jövök ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése