2011. október 1., szombat

100. bejegyzés ;

Mai napom: Hipp-hipp-hurrá itt vagyok. :)
Péntek- szombat összefoglalva: elég sűrű volt, és fárasztó. A lábamat nem bírom mozgatni. xD Jó volt a néptánc és végre nyárádmentiztünk*-* Este mentünk Orsi anyukájához - ő vitt haza kocsival-és Kiky ráugrott Orsi hátára... Zsolti meg egy vesszővel csapkodta őket hátulról. --" No comment. Falusiak vagyunk :D (igaz hogy Zsolti pesti, mi meg egriek... de van, ami sose változik )
Este későn feküdtem mert, filmet néztem. az Arthur és a villangók 2.-őt. Hmmm... vicces volt.
Szombat reggel (ma) alig bírtam felkelni. Fél 8kor(!!) kivergődtem az ágyból és mehettem pomponra. Krisztivel tovább vettük a duót, mert most pénteken majd előadjuk az osztály előtt. O.o 
Most meg itthon vagyok, netezek, meg írok egy csomó bejegyzést. :) Ja és rakok fel kolis képeket, meg megmutatóm a nagytesómat is ! :)
Pusziih

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése