2011. október 31., hétfő

A nap fénypontja;

♥ Egy tanács, Vigyázz Magadra... ♥♥♥


♥♥♥ Egy kérés, Ne Változz Meg... ♥♥♥♥


♥♥♥♥ Egy kívánság, Ne Felejts El... ♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥ Egy hazugság, Nem Szeretlek... ♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥ Írd Ki Azoknak Az Üzenőfalára Akiket Szeretsz ♥♥♥  [ezt rakta az üzifalamra ]


Hát, látszik, hogy miért lettem ennyire boldog! N. írt az üzifalamra... (: Hát, ez nagy szám, mert akkor ezek szerint érdekli, hogy létezem*-* Mondjuk az unokatesóinak is írt, de ők mégis  csak  az unokatesói. Paff. Azt hiszem 
féltékenykedem az uncsitesóira... Ááááh, rémes vagyok!!! Nagylevegő-kifúj.
Ez a nap fénypontja, mert annyira boldog lettem. Mióta nincs suli, folyton rá gondolok, és hiányzik, de annyira nagyon :/ És pont akkor lépett le fészről amikor én felmentem! Áh, miért nem mentem fel hamarabb..akkor talán tudtunk volna beszélni is! :( Mind1. Ki fogom bírni*-* Erős, független nő vagyok, saját akarattal... és angolt kéne tanulnom. Szóval, Ő helyette, az angolra fogok koncentrálni.
I get used to live without him . (just a week )
Egyébként Gerdával egy órán keresztül webcamoztunk... hogy mit össze nem hülyültünk! Jó volt nagyon (:
Szeretlek Gerdaaa <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése