2011. október 1., szombat

Mozgalmas nap;

Úgy érzem minden a csütörtökre maradt...
Volt hét közepén egy drogos előadás, híres színészekkel, olyanokkal akik a Made in Hungáriában is szerepelnek. Mondjuk úgy beszéltek, hogy azt illett volna kisípolni, és oszifőt láttam ahogyan a szemeit forgatta. Akkor nézzük csak mi volt ma... Két fontos dolog: 1. Összevesztem Hollandián Fannival 2. Utál a fél osztály.
Egyik sem a legjobb. Amikor összevesztem Fannival   angol volt. Országneveket írtunk fel, én meg mondtam tanárnak hogy Hollandiát is írjuk fel, erre F. megszólal; hogy úgyvan Rebeka, írjunk még ki 5 szót. Én visszaszóltam neki. Erre szünetben az egész osztály előtt nekem esett, hogy mit képzelek magamról hogy visszapofázok neki, meg hogy ne flegmázzak... szánalmas. Én mondtam hogy nem hal bele abba ha 2 szóval többet kell tanulnia angolból, mert azért jött ide, hogy tanuljon. --" Eleve nem volt szimpi.Jah, és most hétvégén meg írhatok jellemzést a szobatársának ,mert annak meg fegyelmi tárgyalása lesz a piálás miatt.
A másik, hogy a fél osztály utál... mert sokat pattogok órán, meghogy csak az a jó válasz amit én mondok. Most tehetek én erről?? Nem tudom, hogy mi az nekik, hogy pattogás. Legalább a szobatársaim és N. szeretnek <3 NA ENNYIT ERRŐL.
Ja, meg Kémiából ma írták újra a dogát a többiek.. engem meg kiküldött Gö.né a teremből, merthogy úgy is tudom, és nehogy segíteni merjek a többieknek. xD Én megkérdeztem, hogy akkor mégis mit csináljak, ha kimegyek a kémialaborból? Erre ő: Menj ki napozni az udvarra. Szóval az óra 3/4 részében kint ültem az aulában Szaszival, és megettem a csokis csigámat, utána meg tényleg kint voltunk a napon... és a vakoknak készült úton mentem csukott szemmel. xD Kiscsajszi a nagy városban *-*Délután tök szupi volt, N.-nel kettesben voltam a szobában :D Jah és ő kérte el a telefonszámomat. ^^ És este keresett hogy hol vagyok, amikor én megbeszélésen voltam--" A megbeszélésről annyit, hogy lesz bemutatkozás a koliban és most azt próbáltuk eldönteni... PRÓBÁLTUK--" mert az osztályunk nem képes együtt működni. Na de most megyek, mert még meg kell tanulnom a shufflinget, mert én tanítom be az osztálynak. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése