2011. október 9., vasárnap

Zűrzavaros hétvége;

Huhh, olyan de olyan zavaros ez a hétvége. Azért, mert a) nincsenek otthon a szüleim b) kómás vagyok
c) tánc d) N. e) rohanás
Szóval értitek, nem? :D Akkor szerintem mesélek a szombati naptól kezdve, hogy azért értsétek!
Hajnali 5-kor hazaértem, akkor letusoltam, meg ittam egy bögre forró teát. Szerencsére már olyan fogvacogtató hideg van, hogy lehet forró csokit, és teát inni, odalehet bújni a barátunkhoz... ölelgetni egymást ^^) Na akkor, elaludtam és 9re mentem táncolni délig. Délután fellépés volt.. majd szét fagytam, de a napocska kisütött a tánc idejére ;) Hazaértem, megetettük öcsivel a nyulakat, majd Lucca feljött... ittunk teát, és végre olyan igazi jót beszélgettünk *-* Aztán hívtak anyáék és velük beszélgettem a skypeon. ESte megnéztünk egy filmet és elaludtunk. Reggel 11kor keltünk xD Vasárnap főztem, mosogattam, pakoltam meg gépeztem. De annyira elment az idő, hogy nagyon. Jajj, és hajat is mostam. Amikor kint az előszobábam szárítottam a hajam, egyszercsak elkezdett    szikrázni(!!) és leégett. Annyira megijedtem, szóval félig vizes volt a hajam. A négyes buszt épphogy elértem, és aztán a fél7sel mentem Egerbe. A buszon álltam, de legalább  egy csomót beszélgettem Blökivel :)
Jajj, és az én drágám annyira hiányzik!!<3 Már alig várom a holnapot!! ^^ <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése