2011. október 19., szerda

muhahahahaaa;

Bocsi, hogy gonoszkodom, de ma DÉLUTÁNI tanítás van! Ami mit jelent?? Elvagyok mint a befőtt :) Ma délelőtt filmeztünk volna Feriékkel és ott lett volna N. is, de nekik most van tanulószobájuk a tegnapi helyett. :/ De már várom, hogy N. feljöjjön hozzám! Amúgy nagyon szuper itt a 4.-en. Tegnap pl, amikor jöttünk felfele az ebédlőből, kanalaztunk :D az egy játék! :) vicces volt. Jah, és tegnap este 11 után elkapott a tanár Orsiék szobájában;
-én rossz helyen voltam tilos időpontban
-Orsi laptopozott
-Gerdát a harmadikon kapták el
-Zsófit meg a WC-én(?)

Szóval ma elvileg le fog szídni az az Erika néni... Király! Két napja vagyok ebben az épületben, de már bajban vagyok xD
Megyek pakolni és Kémiát tanulni. meg Franciát ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése