2011. október 1., szombat

Hétfő in the koli;

Most azt csinálom, hogy egyesével leírom a napjaimat. Valamelyik hosszú lesz, valamelyik nem.
Hétfő: Egész nap nem láttam a suliban N.-t. Vagyis láttam, de nem mentem oda hozzá. Gyávanyuszivagyok. :/
Reggel felkeltem viszonylag időben. A suliban egyik nagyszünetben, arra leszek figyelmes, amint az aulában állok, hogy 6-7 fiú lefekszik háttal a kőre, és hóangyalkát(!!) kezdenek el csinálni. Az aula kellős közepén!! Szünetben. xD Olyan 11.-esek és végzősök voltak. Na mondom, szupi a suli, ha a végzősök is gyerekeskednek... :D
Órán elvoltunk meg minden, szerencsére már infoból mindjárt lesz az első vizsga, és ha hamarabb végzek a feladatsorokkal akkor a tanár simán elenged 15 perccel előbb. ;)
N.-hez lementem délután... megölelt meg miden. Nagyon szeretem*-* És kicsit nyíltabb lett mint amilyen az előző héten volt. :) Kb ennyi. Zsófi drágámmal meg filmet néztünk a tanulószoba második felében ( ami szigorúan tilos). A lány és a farkast. De nem értünk végig vele. Jah és megvolt a kolis szavazás is. Én N.re szavaztam, meg Á.-ra, akik tetszik Ancsának :)
Ennyi volt a hétfői napom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése