2011. október 31., hétfő

I hate Monday;

Uhh. Hétfő van/volt ma. Nem igazán érzem jelentőségét ennek az őszi szünetnek. Okés, kijelnetem, tök jó hogy végre tudok pihenni, tévézni  és egy kicsit mással is foglalkozni, mint a suli. De akkor is! Még csak 3 nap telt el suli nélkül( 2 e közül hétvége volt), de már vissza akarok menni! Talán csak azért, mert akkor végre láthatom N.-t. Jó, értem én. Le kéne szállni róla egy kicsit. Hiába, rettentően h i á n y z i k nekem, és szerintem én annyira neki,mint ő nekem, nem. : / De nem szólok érte. Sok a dolga, tanul meg ilyenek, megy a nagyszüleihez. Én nem sajnáltatom magam, és nem futok utána. De nagyon szeretem, és hiányzik! *-*
Másrészt a szünet, arra jó hogy tanuljak. Jól olvastátok! Tanulok, főként angolra... de egyébként eltűnt az egyik papírom; valami Halloweenes szöveg. Remélem, pont ebből nem lesz felelés, mert akkor pechem van. Ugyanis NEM TUDOM HOL VAN!!! Jah, nés most olvasom A lány aki tud repülni-t.. és k****a jó könyv! (:
Megyek is olvasni, na meg utána kiszótárazom az összes angol lapról a szavakat, egyszer átolvasom az egészet, majd utána elolvasom egyszer a föcit, a kémiát, [ a matekot is  kéne--" ] ésés... mára ennyi. Azt hiszem^^
Jah, és tegnap olyan jó rajzot csináltam, majd megmutatom (:

*Jó volt tegnap Zsófia Csizmadia Aranka Drága <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése