2011. október 12., szerda

Előző és mai nap;

A tegnapi keddi nap, elment valahogy, túléltem. A suliban nem volt semmi érdekes, álmos voltam, és nem találkoztam N.-nel csak akkor amikor ment haza. A délutánom már annál érdekesebb volt. Tanulóidő alatt feljött hozzám osztályfőnök(!) hogy őt teljesen ledöbbentette amit any mondott neki. Igen, anya felhívta hogy át akarok íratkozni a C-be. NAGYON átakarok... ő meg próbált meggyőzni az ellenkezőjéről. Elvileg anyuék ma jönnek haza, és holnap esetleg feljönnek, mert kéne az igazgatóval beszélni. Ájájj! :/ Át akarok menni!!!! Hisztizni fogok, ha kell... Na akkor ezután nevelőtanár bejön, hogy nem akarok e menni a színházba mégis; a Káin és Ábel-re. MENNÉK én nagyon... csak gondoltam N.-nel leszek este.. vagyis úgy volt... amikor kiderült, hogy fentmaradt jegy, és ő elment(!!) a színházba, én meg nem. :/ És ez annyira szarul jött ki... Zsófiék előtt elbőgtem magam, hogy úgyse szeret meg ilyenek... ők elmentek 6:20-kor én meg sírtam az ágyon.. és akkor... bejön N a szobába. OMG!! Kérdezte hogy mi a baj, én nagyjából elmondtam... Láthatta a szarrábőgött fejem... Gratulálok magamnak!
A lényeg, hogy írtam sms-t Zsófinak hogy mondja meg neki, hogy szeretem... Erre olyan-de olyan cuki sms-t kaptam N.-től... hogycsakna! *-* Ma még nem láttam a suliban sem... csak egyszer.. messziről. De ma remélem sakkon beszélünk! *-* Vagyis jó lenne, elvégre együtt járunk!!! :)Jut eszembe, ma vagyunk 3 hetesek :) ( tisztára olyan avgyok, mintha azt újságolnám, hogy hány hetes a kisgyerekem xD )
Lucca kitratás... sok sikert, meg ilyenek. És szard le G. fejét!!
Puszii, ma még írok! <3
Ja, és fogvacogtató hideg van... ami jó! :) Legalábbis nekem, anyu szerint már nem annyira felemelő érzés a hidegben jégbálványként állni! De attól még én szeretem az őszt, de nagyon. Csak azok a fránya levelek sárgulhatnának már, szineedhetnének már... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése